Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1718
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1716

Følg bodybuilding.dk på

Råd til min kostplan på "bulk", modtages gerne!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej. Jeg er en pige på 20 år. Jeg er 167 cm og vejer omkring 51 kg. Jeg har i et halv års tid fået spist mere og mere, da jeg aldrig har været god til at "spise". Jeg styrketræner 6 dage i ugen. Jeg ønsker at "bulke" uden at det skal være alt for voldsomt, da jeg gerne vil øge muskelmasse. Mit ligevægtsindtag ligger omkring 1950 og har derfor valgt at spise omkring de 2200 kcal om dagen. Jeg har lavet en kostplan, og det vil være dejligt hvis nogle gad at komme med nogle råd til hvad der skal gøres anderledes!:-) Det sidste måltid er mellemåltider i løbet af dagen, efter behov. Tak :-)

1
kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det ser slet ikke så tosset ud. Jeg ville dog tilføje lidt mere grønt. Du kan evt. udskifte din riskiks med hhv. 100 g broccoli og 100 g bønner. :)

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Kostplan: Ingen kostplan

Magnuskvib skrev:Det ser slet ikke så tosset ud. Jeg ville dog tilføje lidt mere grønt. Du kan evt. udskifte din riskiks med hhv. 100 g broccoli og 100 g bønner. :)

hey tak for det. Det vil jeg gøre. Havde nemlig lidt svært ved at få carbs ind. Men du har ret. Tilføjer dem bare til hver af mine måltider så!:-)

linekr skrev:
Magnuskvib skrev:Det ser slet ikke så tosset ud. Jeg ville dog tilføje lidt mere grønt. Du kan evt. udskifte din riskiks med hhv. 100 g broccoli og 100 g bønner. :)

hey tak for det. Det vil jeg gøre. Havde nemlig lidt svært ved at få carbs ind. Men du har ret. Tilføjer dem bare til hver af mine måltider så!:-)

Det lyder meget fornuftigt. Det var så lidt :) Du er velkommen til at smide mig en PM, hvis du støder på problemer i fremtiden.

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Kostplan: Ingen kostplan

andre der har nogle små justeringer evt?:-)

Og tak^ vil jeg da huske på!

linekr skrev:andre der har nogle små justeringer evt?:-)

Hvis du træner 6 dage om ugen, tvivler jeg, at du tager på, ved at spise 2200 kcal..

Som Magnus siger, må indtaget af grøntsager gerne øges og protein-indtaget er også pænt højt - ellers ser det nogenlunde ud..

Personligt synes jeg det ser lidt "kedeligt" ud til et bulk, men hver sin smag :)
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

Logbog: Vis logbog

Pedes92 skrev:
linekr skrev:andre der har nogle små justeringer evt?:-)

Hvis du træner 6 dage om ugen, tvivler jeg, at du tager på, ved at spise 2200 kcal..

Som Magnus siger, må indtaget af grøntsager gerne øges og protein-indtaget er også pænt højt - ellers ser det nogenlunde ud..

Personligt synes jeg det ser lidt "kedeligt" ud til et bulk, men hver sin smag :)

Mit stofskifte har været noget rod, da jeg engang var aaalt for tynd og spiste for lidt. Og derefter tog aalt for meget på, og kørte yo-yo vægt. Men det er indenfor det sidste år helt fint. Men skal jeg evt øge til 2400 kalorier? jeg er glad for cadio, eller ihvertfald 20 min cross training både HIIT og bare generelt. Skal jeg droppe det helt, eller bare et par gange i ugen måske?

skal måske fjerne skyren sidst på aftenen og fylde op med carbs i stedet for? det er bare surt så lidt kød/protein jeg kan få. Det elsker jeg ;-)

Cardio vil jo kun gøre din forbrænding endnu højere, men hvis du er glad for det, ser jeg da ingen grund til at droppe det.

Mht. kalorierne, så start et sted (2200/2500 - det er ligemeget) - men jeg vil råde dig til, at holde øje med din vægt løbende, og justere dit kcal-indtag herefter.

Der sker heller ikke noget ved du får mange proteiner, men tvivler på du har brug for så mange. :)
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster