Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder

Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
skulder efter bryst, hvis dine triceps trænes først er de alt for udtrættet til at gennemføre en ordenlig skuldertræning

Patsche skrev:Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
skulder efter bryst, hvis dine triceps trænes først er de alt for udtrættet til at gennemføre en ordenlig skuldertræning
jeg køre nu altid mine byst øvelser først og mine skuldre øvelser sidst i programmet

Bnaz skrev:Patsche skrev:Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
jeg køre nu altid mine byst øvelser først og mine skuldre øvelser sidst i programmet
Og triceps allersidst.
Hvor meget tror du det forrnger dine skulderpres øvelser at have en udmattet triceps? -Meget. Triceps kan du riste bagefter anyhows.

Patsche skrev:Bnaz skrev:Patsche skrev:Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
Og triceps allersidst.
Hvor meget tror du det forrnger dine skulderpres øvelser at have en udmattet triceps? -Meget. Triceps kan du riste bagefter anyhows.
træner overhovedet ikke tri eller biceps, og jeg syntes nu ikke mine skulder er ristet eller trizzen ;)

Bnaz skrev:Patsche skrev:Bnaz skrev:Patsche skrev:Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
Og triceps allersidst.
træner overhovedet ikke tri eller biceps, og jeg syntes nu ikke mine skulder er ristet eller trizzen ;)
Med at riste mente jeg træne.

Patsche skrev:Bnaz skrev:Patsche skrev:Bnaz skrev:Patsche skrev:Cykelmyggen Egon skrev:shazam skrev:på en dag hvor man træner bryst, triceps og skulder hvilken rækkefølge er så mest optimal jeg stater altid med bryst men jeg kom til at tænke på hvad er så mest hensigtmæssigt at tage bagefter triceps eller skulder
Og triceps allersidst.
Med at riste mente jeg træne.
hehemen træner overhovedet ikke tri eller biceps da det er mine strong point, mener jeg hvert fald selv, de er langt foran resten, derfor, men jeg vil da mene at det han vil ligge mest vægt på skal man starte med som nogle af de første øvelser

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster