Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Ravnens log - Nye mål for foråret

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Velkommen til! Hvad for noget IT studerer du?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jamand skrev:Velkommen til! Hvad for noget IT studerer du?

Tak skal du have :D

Jeg er førsteårsstuderende på Globas Business Informatics på IT-Universitetet i KBH. Dumpede min første skriftlige eksamen da jeg glemte at aflevere halvdelen af opgaven(Havde puttet den ned i tasken) ](*,) og har netop fået 12 i min første mundtlige eksamen omhandlende smart-phones og hvordan det ændrer vores rejse-rutiner :)

Håber du og andre vil følge med i min træning :dance:

Ok. Jeg er selv lige ved at færdiggøre min kandidat i E-Business fra ITU - dejligt sted :)

Global Business informatics - er det en bachelor?

Angående dit program. Kører du kun med 12 sæt pr træning?
Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:Ok. Jeg er selv lige ved at færdiggøre min kandidat i E-Business fra ITU - dejligt sted :)

Global Business informatics - er det en bachelor?

Angående dit program. Kører du kun med 12 sæt pr træning?

Ja, det er en bachelor :)
Træner du nede i centeret, for så har vi muligvis set hinanden(er der i hvert fald 3 gange om ugen +)
Jeg kører 18 sæt pr. træning. 6 øvelser*3sæt

Edit: Dropset-programmet siger: 3*høj vægt og lige bagefter 8*medium vægt - Dette skal så gøres 3 gange pr. øvelse