Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Ravnens log - Nye mål for foråret

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Velkommen til! Hvad for noget IT studerer du?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jamand skrev:Velkommen til! Hvad for noget IT studerer du?

Tak skal du have :D

Jeg er førsteårsstuderende på Globas Business Informatics på IT-Universitetet i KBH. Dumpede min første skriftlige eksamen da jeg glemte at aflevere halvdelen af opgaven(Havde puttet den ned i tasken) ](*,) og har netop fået 12 i min første mundtlige eksamen omhandlende smart-phones og hvordan det ændrer vores rejse-rutiner :)

Håber du og andre vil følge med i min træning :dance:

Ok. Jeg er selv lige ved at færdiggøre min kandidat i E-Business fra ITU - dejligt sted :)

Global Business informatics - er det en bachelor?

Angående dit program. Kører du kun med 12 sæt pr træning?
Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:Ok. Jeg er selv lige ved at færdiggøre min kandidat i E-Business fra ITU - dejligt sted :)

Global Business informatics - er det en bachelor?

Angående dit program. Kører du kun med 12 sæt pr træning?

Ja, det er en bachelor :)
Træner du nede i centeret, for så har vi muligvis set hinanden(er der i hvert fald 3 gange om ugen +)
Jeg kører 18 sæt pr. træning. 6 øvelser*3sæt

Edit: Dropset-programmet siger: 3*høj vægt og lige bagefter 8*medium vægt - Dette skal så gøres 3 gange pr. øvelse

Rospinning
I dag bliver der holdt en pause fra Bodybuilding, og jeg skal i stedet ned i en roklub og afprøve rospinning. Det skulle være det helt "nye", men nu må vi se. Hvis det syrer godt i armene og brystet, kan det godt tænkes at jeg vil begynde, men ellers bliver det blot ved denne ene prøvetime. Målet er trods alt at tage på, så for meget cardio vil jeg helst undgå.
Morgenvægt
Morgenvægten sagde forresten 71,5 kg, og selvom jeg har ligget i 500 kalorier overskud eller mere, går det langsomt. Jeg er dog kun halvvejs i måneden, så håber at jeg d. 4 februar har gainet 1½kg ifht udgangspunktet.

Arme
Lidt stats om mine arme
4. november:
28 cm(Ikke spændt) og 31cm(spændt)
4 januar:
29cm(Ikke spændt) og 33cm(spændt) + underarm(27)

Fremgangen er ikke så står hvilket nok skal ses i lyset af, at det var useriøs træning blandet med en ikke så nøje kost. Nye armtal vil formentligt d. 4 februar, selvom mit fokus er på FB og ikke kun store guns

Tanker om rospinning

Må indrømme jeg ikke helt ved, hvad jeg skal synes om det. Ganske vist var det første gang for mange(inkl mig), og derfor var intensiteten både cardio og muskelmæssigt ikke så stor, som jeg havde ønsket mig. Det var dog 1 times hyggelig træning med brormand, og min teknik blev absolut forbedret. Både abs, ryg, nakke og triceps fik dog en hyggelig omgang træning, så som en 4. træningsdag overvejer jeg det lidt, hvis mutti åbner pengepungen.

Udover min daglige kakao og yoghurt(mm. self), fik jeg en dejlig hakkedreng og 100 gram tærtedej, 100 gram laks, 50 g broccoli og 1 æg til aftensmad, så det var sgu dejligt. Der er dømt pause í morgen, da damen har fri(Hvilket selvfølgelig skal udnyttes), så træningen bliver skubbet til torsdag, hvor jeg skal køre sidste træningspas i Drop-set programmet.

For første gang i mine forsøg(2-4 gange) er jeg virkelig blevet bidt af det og fulgt kostplanen til punkt og prikke, så jeg glæder mig virkelig til at se fremskridt, og så bare nyde det at træne. Fortsat god aften, (Selvom vi tabte i håndbold) #-o

Ravn888 skrev:... hvor jeg skal køre sidste træningspas i Drop-set programmet.

Hvad skal du køre bagefter?
Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:
Ravn888 skrev:... hvor jeg skal køre sidste træningspas i Drop-set programmet.

Hvad skal du køre bagefter?

De resterende 7 uger af programmet :dance: Måske dårligt formuleret #-o
Mente mere, at jeg har kørt lørdag og mandag, og mangler træningssættet onsdag.
Den står blandt andet på dødløft, DB Bænkpres og Close grip bænkpres, DB shoulder press og DB Curls

Kostplan og sundhed
De sidste par uger har jeg døjet med usund hud, hvilket hovedsagligt nok skyldes for lidt vand og for meget usundt fedt. Jeg var gået all-in i jagten på kalorier og proteiner, som gjorde at jeg havde sat grøntsager, vand og sunde fedtsyrer til side. Dette er der dog gjort noget ved. Min nye kost består hovedsagligt af rugbrød med diverse pålæg, tun, skummetmælk, yoghurt, vand bananer og æbler. Dette giver mig et pænt overskud af proteiner og kalorier, der dog bliver endnu større, da aftensmaden ikke er talt med(hvoraf min varierede kost vil blive hentet). Bonuser i form af billig kylling, æg til morgenmad osv. vil selvfølgelig komme ind når tid, penge og overskud er der :) Desuden har jeg fået lidt info om den anabol(sk)e fase, så jeg er hoppet over til 6-7 måltider med nogenlunde samme kalorier.

kostplan

Skal til at straffe jern her om ½ time, og glæder mig til at se om jeg bliver svimmel af at dødløfte(Som jeg plejer :evil: )

Hvis I har noget konstruktivt feedback til min kostplan, så vil jeg meget gerne høre det, så jeg konstant kan forbedre mig og lære noget nyt :baby:

Du får alt for lidt fedt.

Logbog: Ingen logbog

Wopper skrev:Du får alt for lidt fedt.

Jeg regner med at skifte tun i vand ud med tun i olie, alene der kommer jeg op på 50 g fedt sammenlagt. Udover dette, kommer aftensmaden + diverse snacks med kæresten -men tak for det :) Du har helt ret :wink:

Dagens træning

Dødløft
3*35 + 8*28
3*35 + 8*28
3*35 + 8*28
Bænkpres
3*40 + 8*35
3*40 + 8*35
3*40 + 8*35
Rygmaskine
3*60 + 8*50
3*60 + 8*50
3*60 + 8*50
DB Shoulder Press
3*14 + 8*12
3*14 + 8*12
3*14 + 8*12
Close Grip Bænkpres
3*23 + 8*18
3*23 + 8*18
3*23 + 8*18
DB Curls
3*12 + 8*10
3*12 + 8*10
3*12 + 8*10

Ravn888 skrev:
Wopper skrev:Du får alt for lidt fedt.

Jeg regner med at skifte tun i vand ud med tun i olie, alene der kommer jeg op på 50 g fedt sammenlagt. Udover dette, kommer aftensmaden + diverse snacks med kæresten -men tak for det :) Du har helt ret :wink:

NP. Spiser du dit rugbrød morgen og aften uden noget? Og 60 g. tun til to skiver rugbrød er satme ikke meget.. (:

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster