Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1237
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1234

Følg bodybuilding.dk på

Recovery video efter kemo/sygdom

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle sammen
Det har været et langt år, med massere af gains "NAAT"

Kæmpede mod en missdiagnose på 8måneder og måtte traffe nogle abstrakte valg. Valg som i sidste ende skulle vise sig at have været de bedste beslutninger for mit forløb! Inden jeg skulle være personligtræner i Spanien på 5stjernede hoteller, holdte jeg fast ved mit instinkt om at jeg var syg. Klagede i lang tid og 2dage inden jeg skulle på flyet blev jeg diagnotiseret af sygehuset. En operation fulgte kort efter, og en månede efter fulgte en af de hårdste kemo behandlinger "BEP x 3"

BEPen varede i 3måneder og smadrede min krop. En ting den ikke kunne tage fra mig var min vilje til at komme tilbage, og min modstandsdygtighed til ikke at give slip! Efter 8timers kemo "7liter" pumpet ind til hjertet, ville jeg altid rejse mig fra de andre og gå ture med de ældre patienter.

Efter kemoen havde jeg 1månede at træne i. Jeg valgte at træne hver dag, og opbygge så meget som muligt! Min max dødløft lå på:
1dag: 60kg
15dage: 135kg
25dage: 175kg
Den månede var nærmest ikke til at huske, jeg ville træne i en toge, og nærmest ikke kunne huske noget. Stofferne var stadigt aktive i mig og gjorde det svært at fungere mht til søvn,træning,hverdag osv. Da tingene endelig begyndte at gå godt skulle jeg så opereres for sidste gang... Hvilket er det som denne video handler om, min sidste trænings dag og operationen.

Håber i liker og evt subscriber! Mit mål er genereelt at motivere folk der er inde i fitness, motivere folk der er igennem et sygeforløb, motivere folk der føler de har en barrikade foran dem, og ikke mindst kunne dele de værktøj jeg har opbygget igennem min egen træningshistorie og sygehistorie..

https://www.youtube.com/watch?v=9A2Wxa6 ... ObI98Zj4YA

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er f***ing målløs!

Hold kæft hvor er du bare sej! =D>
Og held og lykke fremover med dine projekter!

PS: Du ser pretty badass ud med skægget :mrgreen:

Reputation point: 255

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Takker :) Det har været en hård kamp.
Håret og skægget er ved at komme på plads, og ligeledes er muskelmassen. Badass, hmm er måske det rigtige ord at bruge :) Det er værtfald ikke med et smil på læben du klare sådan et forløb... Men ingen, der er rigtigt meget man kan lære at fitness/bodybuilding som kan bruges til meget andet i livet... Værtfald den repetitive hverdag med kampen for at nå målet

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster