Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

B4RDUR skrev:A Menace To Chicken skrev:Du går ikke galt i byen med Reg Park's programmer.
.. bare sæt igang.
Det syntes http://www.chaosandpain.com ikke

kronisk-sindsyg skrev:Skal lige siges at det også er det arnold schwarznegger brugte i starten af sin bodybuilding karriere.

Casper.S skrev:kronisk-sindsyg skrev:Skal lige siges at det også er det arnold schwarznegger brugte i starten af sin bodybuilding karriere.
Så må det jo helt sikkert være godt..

A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:kronisk-sindsyg skrev:Skal lige siges at det også er det arnold schwarznegger brugte i starten af sin bodybuilding karriere.
?

Casper.S skrev:A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:kronisk-sindsyg skrev:Skal lige siges at det også er det arnold schwarznegger brugte i starten af sin bodybuilding karriere.
?
!

kronisk-sindsyg skrev:Jeg er ikke nybegynder?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det, så er det da blødende ligegyldigt om Arnie har kørt programmet eller ej. Det er et hårdt, enkelt og funktionelt program - og der burde intet være i vejen, for at en relativ noobie gik i krig med det.

kronisk-sindsyg skrev:det er bare ikke det jeg har gjort mest. er først lige begyndt på dem.

kronisk-sindsyg skrev:det er bare ikke det jeg har gjort mest. er først lige begyndt på dem.

Casper.S skrev:kronisk-sindsyg skrev:det er bare ikke det jeg har gjort mest. er først lige begyndt på dem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster