Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jokke j skrev:Hey bodybuilders.
har sku et lille spørgsmål så for at komme til sagen:
er der nogen fordele ved fx at træne disse muskler på følgende link, fx flere gange i løbet af en dag, derved gøre dem trætte oftere, men ikke lade dem restituere
http://www.exrx.net/Muscles/WristExtensors.html
jeg tænker på mulighederne ved 1) at træne dem intenst ved hjælp at basisøvelser, og evt 1 isolationsøvelse der gør dem helt trætte, også give dem 24 timers restitution, også gøre det samme igen, og mulighed 2) - fx træne dem ved specifikke isolationsøvelser, måske 3 gange om dagen, hvor man altså gør dem trætte mere end 1 gang pr dag, og ikke lader dem restituere 24 timer
fordele? ulemper?
EDIT: og ja jeg ved godt det en muskel som alle andre, der sikkert også har brug for 24 timers restit. men tanken opstod hos mig og nogen venner, da de der "små" armmuskler jo er så pisse små og vi i hvert fald aldrig er ligeså ømme der, som fx maven, biceps,ryg osv osv
Altså jeg har forearm curl og reverse forearm curl i et 2-split program 6 gange om ugen med 3 sæt og varierer så fra 6-12 reps.. det har virkelig givet solid masse så kan kun anbefale at give dem 48 timer.

Moody skrev:
Altså jeg har forearm curl og reverse forearm curl i et 2-split program 6 gange om ugen med 3 sæt og varierer så fra 6-12 reps.. det har virkelig givet solid masse så kan kun anbefale at give dem 48 timer.
shit du har mange dage på en uge så
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster