Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ninjagrenen skrev: Glutamine, Kreatin, Beta-alanine og

kuglen skrev:ninjagrenen skrev: Glutamine, Kreatin, Beta-alanine og
de tre produkter bruger jeg.. og jeg synes min restitution er helt i top.. jeg er stortset aldrig total bombet efter træning. om det ige skyldes de tre produkter er umuligt at sige, men jeg er overbevist om at de hjælper med til det. kreatin studier viser en nedsat restitutionstid hos sportsfolk der bruger dette produkt kontra sportsfolk der ikke bruger det.
men husk nu at det er din mad kroppen skal bruge til at fylde depoterne op med igen.. den skal der først og fremmest være styr på.. ellers kan alle andre produkter være lige meget.

HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..

ninjagrenen skrev:HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..
De produkter som jeg nævner skulle alle sammen have en positiv effekt på restituiationen. :=)
Håber mere på at der er nogle som kunne anbefale nogle fra egen erfaring.

HAV skrev:ninjagrenen skrev:HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..
De produkter som jeg nævner skulle alle sammen have en positiv effekt på restituiationen. :=)
Har selv forsøgt mig med kreatin flere gange, men hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg ikke det har den store effekt !!
Er det muskelømhed eller træthed du har efter træning ?

ninjagrenen skrev:HAV skrev:ninjagrenen skrev:HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..
Har selv forsøgt mig med kreatin flere gange, men hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg ikke det har den store effekt !!
Er det muskelømhed eller træthed du har efter træning ?
Jeg har ofte muskelømhed i læg og skinneben efter løb. Efter styrketræning er der ingenting.
). Som oftest er det en tilvendningsfase hvori skinnebenene gør ondt, hvorefter smerten aftager ved moderat træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster