Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1418
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

restitution

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey.

Jeg skal til at igang med en del løb sammen med styrketræning, og vil derfor gerne have fat i nogle produkter til at gøre min restitution bedre og hurtigere.

Nogle der har erfaringer med følgende produkter, eller ved om de vil hjælpe på restitutionen.

BCAA, Glutamine, Kreatin, Beta-alanine og Citrulline Malate.?
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville foreslå dig en blandning af noget protein og kulhydrather.

Kostplan: Vis kostplan

ninjagrenen skrev: Glutamine, Kreatin, Beta-alanine og

de tre produkter bruger jeg.. og jeg synes min restitution er helt i top.. jeg er stortset aldrig total bombet efter træning. om det ige skyldes de tre produkter er umuligt at sige, men jeg er overbevist om at de hjælper med til det. kreatin studier viser en nedsat restitutionstid hos sportsfolk der bruger dette produkt kontra sportsfolk der ikke bruger det.

men husk nu at det er din mad kroppen skal bruge til at fylde depoterne op med igen.. den skal der først og fremmest være styr på.. ellers kan alle andre produkter være lige meget.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

kuglen skrev:
ninjagrenen skrev: Glutamine, Kreatin, Beta-alanine og

de tre produkter bruger jeg.. og jeg synes min restitution er helt i top.. jeg er stortset aldrig total bombet efter træning. om det ige skyldes de tre produkter er umuligt at sige, men jeg er overbevist om at de hjælper med til det. kreatin studier viser en nedsat restitutionstid hos sportsfolk der bruger dette produkt kontra sportsfolk der ikke bruger det.

men husk nu at det er din mad kroppen skal bruge til at fylde depoterne op med igen.. den skal der først og fremmest være styr på.. ellers kan alle andre produkter være lige meget.

Har totalt styr på kosten ;) Men da jeg har lidt problemer med mine skinneben, kunne det være dejligt at se om jeg kunne hjælpe de problemer lidt af vejen med nogle af de produkter, grundet en øget restitution.

Jeg bruger allerede protein samt carbs. Dette er ment som et ekstra supplement.
Billede
Brugeravatar

Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..

HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..

De produkter som jeg nævner skulle alle sammen have en positiv effekt på restituiationen. :=)

Håber mere på at der er nogle som kunne anbefale nogle fra egen erfaring.
Billede
Brugeravatar

ninjagrenen skrev:
HAV skrev:Kreatin, som du også selv nævner, skulle have en positiv effekt på restitutiationen..

De produkter som jeg nævner skulle alle sammen have en positiv effekt på restituiationen. :=)

Har selv forsøgt mig med kreatin flere gange, men hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg ikke det har den store effekt !!

Er det muskelømhed eller træthed du har efter træning ?

HAV skrev:
ninjagrenen skrev:

Har selv forsøgt mig med kreatin flere gange, men hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg ikke det har den store effekt !!

Jeg har ofte muskelømhed i læg og skinneben efter løb. Efter styrketræning er der ingenting.
Billede
Brugeravatar

ninjagrenen skrev:
HAV skrev:
ninjagrenen skrev:

Jeg har ofte muskelømhed i læg og skinneben efter løb. Efter styrketræning er der ingenting.

Nu har jeg løbet i mange år efterhånden, hvorfor jeg har prøvet mange gange at have ømme skinneben ( ikke at forveksle med skinnebensbetændelse ).

Har aldrig døjet med ømme lægmuskler.

Det der hjælper, for mig, er at strække skinnebenene godt ud før og efter løb samt massage efter endt løbetræning ( gerne af en anden :D ). Som oftest er det en tilvendningsfase hvori skinnebenene gør ondt, hvorefter smerten aftager ved moderat træning.

jamen så vil jeg da gerne anbefale de tre produkter som jeg citerede tidligere.. de er ganske gode.. og alle tre til en meget overkommelig pris.. beta-alanine kan dg godt være dyrt hvis man køber det de forkerte steder.. england er det ret billigt og der er ingen problemer med at få det gennem tolden og sundheds kontrollen. mit var inde til undersøgelse og jeg fik det 4 dage senere.

mener 1kg koster ca 400 kr i england.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00