Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Ris/ros til ny kostplan

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey hey.

Jeg har nu holdt min nuværende vægt et stykke tid, og det er nu tid til næste step der hedder mere vægt på skroget. Det skal nævnes min træning er med fokus på Wendler 5-3-1 så altså styrke.

Mit ligevægtsindtag er beregnet til:
Ligevægtsindtag: 2857 kcal
Bulk: 3157 kcal
Protein pr. dag: 150g

Min kostplan kan findes under min profil (kan ikke finde ud af at sætte det ind som billede #-o )

Det skal siges at mit 2 mellemmåltid ikke er en banan men en Kaki frugt. Det inderholder ca. samme macros og kcal som en Banan, men kan ikke findes i kostplan funktionen.

Dertil skal det siges at jeg har all-in abonnement hos FW og 4 gange i ugen har en shake med 180 kcal til rådighed som jeg tænker at nappe inden sengetid. (har aldrig haft det godt med WG og protein pulver da jeg får kvalme af det) dette "måltid" er IKKE medregnet med ved siden af det i kostplanen.
Som side-note vil jeg sige Mangler som mellemmåltid tidligere har været på min plan, men er blevet småtræt af nødder (også er de blevet røv dyre)

Hvad er jeres umildbare bud?

/Jesper

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kan ikke finde din kost plan under din profil.

Men fatter ikke du vil have kød på skroget også vælger et styrkeløfter program....

Oldschool bb vil du nok vinde mere ud af du skal dog smide dit ego ved døren og sigte efter kontrol, kontakt og "lav" vægt.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Wildguy skrev:Kan ikke finde din kost plan under din profil.

Men fatter ikke du vil have kød på skroget også vælger et styrkeløfter program.....

Jeg kan nu fint se kostplanen :)

Du mangler en hel del grøntsager og jeg ville nok også skifte cremefine ud med mælk....

Mht valg af program kan han vel godt bygge muskler, hvis han ligger i kcal overskud og kører til rep out på sidste sæt?

Reputation point: 75

Vær påpasselig med tun dagligt.

Flere grøntsager. Hvis du foretrækker cremefine er der ingen grund til at ændre det.

Reputation point: 140

Hope skrev:
Wildguy skrev:Kan ikke finde din kost plan under din profil.

Men fatter ikke du vil have kød på skroget også vælger et styrkeløfter program.....

Jeg kan nu fint se kostplanen :)

Du mangler en hel del grøntsager og jeg ville nok også skifte cremefine ud med mælk....

Mht valg af program kan han vel godt bygge muskler, hvis han ligger i kcal overskud og kører til rep out på sidste sæt?

Det meste træning vil give muskler dog kan du jo se der er en væsentlig forskel på hvordan en BB'er og styrkeløfter træner.
Hvilket kommer af deres træninger har forskellige formål. Så hvis målet af kød på kroppen så er styrkeløft ikke vejen frem hvis vi skal snakke effektiv træning.

Jeg har styrkeløftet de sidste 1.5-2 år efterhånden og sat næsten 15kg på kroppen siden. Vel at mærke min fedtprocent ikke er ret høj. Hvis du kender Wendler så ved du nok også at de støtte øvelser der ligger bag godt kan køres med højere reps, og mere BB stil, selvom dit fokus er på styrken.

Jeg fortrækker cremefraiche fordi jeg laver det til tunsalat, ellers bliver det sku småtørt :b
Mht. Grønt har jeg sat det lidt op ift. mit aftensmad, og ofte lidt til frokost også.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster