Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1437
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1434

Følg bodybuilding.dk på

Roskilde Atlet Klub

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej.

Mit normale træningscenter er under renovation den næste måned, og muligvis længere. Da jeg til dagligt bor i Holbæk, og alle andre centre her i byen er sådan noget fitness-noget, går jeg lidt med tanken om at rykke træningen til Roskilde indtil mit normale center åbner igen, da jeg i forvejen går i skole der. I denne forbindelse er jeg nået frem til RAK da jeg har hørt det omtalt her på siden en del gange efterhånden, og det virker som et fornuftigt sted med styr på deres prioriteringer.

Jeg har ledt efter en hjemmeside, men er indtil videre kun kommet frem til en facebook side med meget lidt information, og jeg sidder derfor stadig tilbage med en del spørgsmål omkring stedet.

Hvor stor er selve klubben?
Er der crowded i prime-time?
Hvor tunge håndvægte er der?
Hvor mange racks, bænke osv?
Hvordan får man en prøvetræning, og er det gratis?
Hvordan med indmelding, og er det gratis?
Ud over det kan jeg se, at man normalt betaler kvartalsvist. Er der tilfældigvis nogen der ved om man kan lave en særaftale der for eks. kun to måneder?

Jeg håber at der sidder nogle med svar på om ikke andet så bare nogle af spørgsmålene. Det er rimelig akut, da informationen fra mit center var ekstremt ringe og derfor stort set lukkede fra den ene dag til den anden.

Hvis der tilfældigvis skulle være nogen som har erfaringer med træningscentrene i Holbæk må de også meget gerne byde ind :)

På forhånd tak
With dreams to be a King, first one should be a man

Reputation point: 5

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej.
Klubben er ikke specielt stor – se billeder i denne tråd: traene-i-roskilde-t67075.html
De seneste par uger har jeg trænet kl. 17, ca. og der har kun været et par stykker. Jeg kunne godt forestille mig, at der er en del flere mennesker omkring kl. 15.
Der er håndvægte op til 41 kg, men med lidt gaffertape og vægtskiver, kan det nemt øges :wink:
Der er to bænkpresstationer, 2 flade bænke, 2 inc. Bænke og 4 squatracks, samt en håndfuld gode OL/VL stænger.

Derudover kan det nævnes, at der generelt er super god stemning i klubben :)

Jeg har sendt dig en PM med nummeret til Claus, som du skal kontakte mht. prøvetræning, betaling osv.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

MikkiHBN skrev:Hej.
Klubben er ikke specielt stor – se billeder i denne tråd: traene-i-roskilde-t67075.html
De seneste par uger har jeg trænet kl. 17, ca. og der har kun været et par stykker. Jeg kunne godt forestille mig, at der er en del flere mennesker omkring kl. 15.
Der er håndvægte op til 41 kg, men med lidt gaffertape og vægtskiver, kan det nemt øges :wink:
Der er to bænkpresstationer, 2 flade bænke, 2 inc. Bænke og 4 squatracks, samt en håndfuld gode OL/VL stænger.

Derudover kan det nævnes, at der generelt er super god stemning i klubben :)

Jeg har sendt dig en PM med nummeret til Claus, som du skal kontakte mht. prøvetræning, betaling osv.

Jeg takker mange gange for dit svar, det var lige hvad jeg skulle bruge :)
Jeg giver Claus et kald i morgen og så håber jeg på, at kunne komme og se stedet i løbet af ugen. Desværre kommer de fleste af mine træninger vidst til at ligge ved 14-16 tiden, men nu må jeg se hvor slemt det ser ud :)
With dreams to be a King, first one should be a man

Reputation point: 5

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online