Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Nogen der har nogle billeder af RAK? Har boet i Roskilde i 4 års tid nu, og har ingen anelse om hvor det er - eller hvordan det ser ud, og en hurtig google søgning viser ikke meget. Jeg får billeder af Ron Wesley, kaniner, Justin Beiber, fodboldspillere, heste og flyvemaskiner..... Youre drunk google.
Det sagt er FW Roskilde okay - Der er sjældent kø til squat racket, der er altid barbells ledige til dødløft, og medmindre man kommer i smack down prime-time er der også altid ledige bænke og håndvægte op til 42 kg (med 2 sæt af hver vægt).

Embody skrev:Flyttede fra Roskilde til København for en del år siden efterhånden - jeg har mange gange drømt mig tilbage til RAK: godt udstyr, god jernhule stemning men med rigeligt plads og meget fornuftige mennesker at spørge til råds hvis man er i tvivl om noget (men man skal spørge de rigtige). Det kan kun anbefales hvis man bor i Roskilde

BigBoi skrev:Der er da nogle billeder tilgængelige.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:BigBoi skrev:Der er da nogle billeder tilgængelige.
Ja, af 2 bænke og et squat rack - resten er stævner og lign, og viser på ingen måde hvordan centret ser ud, eller hvad der er at gøre godt med.

BigBoi skrev:Jeg-er-sulten skrev:BigBoi skrev:Der er da nogle billeder tilgængelige.
Ja, af 2 bænke og et squat rack - resten er stævner og lign, og viser på ingen måde hvordan centret ser ud, eller hvad der er at gøre godt med.
At mene det er irrelevant er da stadig en overdrivelse.

BigBoi skrev:Embody skrev:Flyttede fra Roskilde til København for en del år siden efterhånden - jeg har mange gange drømt mig tilbage til RAK: godt udstyr, god jernhule stemning men med rigeligt plads og meget fornuftige mennesker at spørge til råds hvis man er i tvivl om noget (men man skal spørge de rigtige). Det kan kun anbefales hvis man bor i Roskilde
Hvor træner du nu?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster