Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

munkhof skrev:Så det du siger er at jeg ikke skal holde pauser mellem mine sæt her eller hvad?
For jeg synes da umiddelbart et sæt 30 sekunder, 3 stk, gange fire øvelser er 6 minutter, med et minuts pause snakker vi minimum yderligere 8 minutter, dvs. et kvarters tid..
Den tid har jeg ikke,`min hverdag makker, jeg kender nok selv bedst rammerne(der er en bus der skal nåes hjem hvis det er vigtigt med detaljer, jeg træner efter arbejde og det er ikke i samme by som jeg bor.. busserne går ikke så ofte hvis det blir sent så det er kritisk at jeg ikke tager det kvarter mere end jeg allerede gør) så derfor.. mit spørgsmål står stadig, er der nogen der har reelt brugbart svar til mit spørgsmål?
På forhånd tak

Pind skrev:munkhof skrev:Så det du siger er at jeg ikke skal holde pauser mellem mine sæt her eller hvad?
For jeg synes da umiddelbart et sæt 30 sekunder, 3 stk, gange fire øvelser er 6 minutter, med et minuts pause snakker vi minimum yderligere 8 minutter, dvs. et kvarters tid..
Den tid har jeg ikke,`min hverdag makker, jeg kender nok selv bedst rammerne(der er en bus der skal nåes hjem hvis det er vigtigt med detaljer, jeg træner efter arbejde og det er ikke i samme by som jeg bor.. busserne går ikke så ofte hvis det blir sent så det er kritisk at jeg ikke tager det kvarter mere end jeg allerede gør) så derfor.. mit spørgsmål står stadig, er der nogen der har reelt brugbart svar til mit spørgsmål?
På forhånd tak
I stedet for at opføre dig som en fornærmet lille pige, så synes jeg du bør læse hvad jeg skriver.

thaden skrev:Du kan lave alle øvelserne i et supersæt, dvs ingen pauser imellem sættene.
Jeg laver selv 3øvelser til rotater hver gang jeg har en bryst dag, og det tager ikke lang tid.
Gå ned i vægt, det er ikke meningen at du skal have meget vægt på, men derimod mindre vægt så du kan få det stimuleret og opbygget noget styrke, så du kan foretage andre løft uden smerte.

munkhof skrev:Måske er det du prøver at sige at jeg hellere bør droppe nogle af mine alm. skulderøvelser til fordel for dette, kunne det være sådan du burde forstås? I så fald udtrykker du dig meget meget dårligt, men stadig tak for forsøget.
munkhof skrev:Jeg er også stadig interesseret i at høre din mening om det jeg rent faktisk spurgte om i mit indlæg:
Om det er ville skidt at lave rotationsøvelserne på dagen efter min 'bryst, skulder, triceps'-dag?
"så synes jeg du bør læse hvad jeg skriver" (synes det var sjovt fordi du faktisk ikke har svaret på det jeg spurgte om - overhovedet)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster