Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lystfiskeren skrev:Hvorfor er du så vild med Cable øvelser?
Desuden ville jeg nok tilføje nogle større øvelser og skifte ud så som squat, bænkpres, milly.

Lønborg skrev:Lystfiskeren skrev:Hvorfor er du så vild med Cable øvelser?
Desuden ville jeg nok tilføje nogle større øvelser og skifte ud så som squat, bænkpres, milly.
Jeg kan bare godt li' dem. Har valgt de øvelser jeg synes bedst om. Så hvorfor skifte det ud med noget jeg ikke har lyst tilMit program er vel bedre end hvis jeg slet ikke trænede.

Lønborg skrev:Lystfiskeren skrev:Hvorfor er du så vild med Cable øvelser?
Jeg kan bare godt li' dem. Har valgt de øvelser jeg synes bedst om. Så hvorfor skifte det ud med noget jeg ikke har lyst tilMit program er vel bedre end hvis jeg slet ikke trænede.

Moody skrev:Lønborg skrev:Lystfiskeren skrev:Hvorfor er du så vild med Cable øvelser?
dit program er et helt fornuftigt begynderprogram, langt bedre end det meste hst shit der bliver postet herinde. Alt andet lige er det bedre at vælge et program, som du ved du kan følge, end at gøre som mange andre nybegyndere som læser om jay cutlers træningsmetoder og dræber ikke blot deres krop men også deres motivation på få uger.
når det så er sagt burde du nok alligevel overveje en form for squat, ikke nødvendigvis back squat, men blot en variation.

Lønborg skrev:Moody skrev:Lønborg skrev:Lystfiskeren skrev:Hvorfor er du så vild med Cable øvelser?
dit program er et helt fornuftigt begynderprogram, langt bedre end det meste hst shit der bliver postet herinde. Alt andet lige er det bedre at vælge et program, som du ved du kan følge, end at gøre som mange andre nybegyndere som læser om jay cutlers træningsmetoder og dræber ikke blot deres krop men også deres motivation på få uger.
når det så er sagt burde du nok alligevel overveje en form for squat, ikke nødvendigvis back squat, men blot en variation.
Som jeg ved jeg kan følge? Hvad mener du helt præcist - er det et for krævende program eller hvad vil du gerne sige?![]()
Jeg har aldrig læst noget om Jay Cutler eller andre prof bodybuildere, jeg interessere mig ikke for dem.

.... tag dig sammen og få squat , dødløft ,mili ind det vil du ikke fortryde , ikke vær så sart , og gør hvad der gavner din træning 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster