Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 842
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 840

Følg bodybuilding.dk på

Så er der handlet ind til at blive klar!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej! :-)

Jeg har været ude og investere i nogle træningsredskaber til mit hjem, for at blive noget mere veltrænet og få de sidste fedt på maven væk. Jeg har været ude og investere i en stor multistation, som jeg har vedhæftet et billede af, og en crosstrainer med terræn funktion til motiontræning. Udover det jeg skal til at træne, cykler jeg også 8 km. hver dag.

Billede

Jeg er helt ny til styrketræning (har dog trænet i et fitness center før, hvor jeg bare fulgte min kammerat) altså ved jeg ikke noget om protein, kreatin og hvad det gør. Jeg søger altså et træningsprogram til de maskiner jeg har, hvor jeg i det hele taget bare gerne vil smide lidt fedt på maven, få større bryst og arme. Jeg er 185 og vejer 83 kg, altså er jeg på ingen måde overvægtig. Jeg håber at der er nogle der kan komme med et program der passer til min maskine, og lige forklare hvordan, da jeg ikke aner hvad de forskellige øvelser hedder eller udøves.

Hvis der er nogle der er friske på at "øve" sig på at træne mig hurtigt, er jeg selvfølgelig frisk på det, med at følge madplan mv. :-)

Tak på forhånd!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er med stor sandsynlighed ingen her der vil lave en kostplan og træne dig gratis. Det er det personlige trænere er til for.

For at gøre det klart for dig kan du ikke bare smide fedtet på maven, punktforbrænding er en myte.
Hvis du vil tabe dig handler det om at du skal ligge i kalorieunderskud. Altså spise færre kalorier end du forbrænder om dagen.
Du bør regne dit ligevægtsindtag ud, du kan bare søge ordet på google, så kommer der flere forskellige sider op hvor du kan gøre det, det er meget simpelt. Ligevægtsindtag er det antal kalorier din krop bruger om dagen, altså hvis dit ligevægtsindtag er 3000 kcal, vil du holde din vægt hvis du spiser 3000 kcal, spiser du derimod 2500 om dagen vil du begynde at tabe dig.

En god idé for dig ville være at læse sidens hjælpefil for begyndere, der står alt du skal vide for at komme godt i gang :)

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Numze
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Holstebro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90