Hejsa og velkommen til min logbog!
Personlige Oplysninger:
Navn: Pauli Frederiksen
Nickname: SaintPauli
Alder: 29 år
Bopæl: 9000 Aalborg
Træningssted: Brydeklubben Thor, Øster Sundbyvej 17, 9000 Aalborg
Stats pr. 17/7 2005:
Startede med træningen medio maj 2003. Havde trænet en del tidligere men holdt over 2 år pause.
Morgenvægt: 85 kg
Højde: 176
Bryst: 123
Liv: 86
Lår: 64
Læg: 45
Guns: 40,5
Tidligere og fremtidige træningsmål:
Mål: 80kg Rippet! (Mål nået!)
Mål: 80kg i konkurrence form
Mål: 6x105 kg i Bænk (50 % forøgelse siden start) (Mål nået!)
Mål: 6x120 kg i Bænk (~70 % forøgelse siden start)
Mål: Dødløft 200 kg. (Mål nået!)
Mål: 50 Bardips udført langsomt og korrekt. (Mål nået!)
Mål: Total i dips/chinups på 100.
Mål: 18 Chinups med 10 kg (Speznaz kravet).
Mål: Læg > 45,72 cm (Arnold +).
Mål: At gøre mig positivt bemærket til DM i Bodyfitness den 23/10 2004. (Tjae…Blev no. 3 i lineup og no. 4 total)
Mål: At vinde medalje til DM i Athletic Fitness den 1/10 2004.
Livsmål: Aldrig opgive håbet & blive i stand til at tilgive fortidens synder.
Træningsprogram:
Træningsprogram kan findes her:
Beskrivelse af de enkelte øvelser fås ved at klikke på øvelsens navn.
http://www.motion-online.dk/fora/index.php...opic=11780&st=1
Kosttilskud:
Jeg er medlem af DBFF og tager afstand til al form for doping. Selv burger jeg kun kosttilskud de er lovlige, og som jeg er sikker på ikke har nogen skadelige biefekter. Information om de forskellige kosttilskud kan findes ved at klikke på de pågældende links. (MSM og Glucosamin kan desværre ikke købes i håndkøb i DK).
Mulitvitamin (Har her valgt Livol 50+)
Vitamin B
Vitamin C
Fiskeolie
Proteinpulver
Kreatin
MSM
Glucosamin
Offseason kostplan:
Måltid 1: Til morgenmad spiser jeg et "normalt" måltid bestående af hurtigt optagelige kulhydrater samt 35g valleprotein. Her til tager jeg Vitamin B + C, MSM, + Glucosamin + Fiskeolie
Måltid 2: Spises 45-60 min efter morgenmaden. Jeg sørger for, at det indeholder min. 35g kvalitetsportein samt det indholder noget fedt. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie
Måltid 3: "Normalt" måltid indeholdende mindst 30g kvalitetsprotein. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie
Måltid 4: Post trænings måltid: 45g maltodextrin, 45g druesukker og 35g valleprotein. Her til tager jeg Vitamin B + C , MSM og 4g kreatin
Måltid 5: Spises 45-60 min efter mit "post trænings måltid". Dette er dagens største måltid. Jeg sørger for, at det indeholder minimum 35g kvalitetsprotein samt det indeholder noget fedt. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Glucosamin + Fiskeolie
Måltid 6: Måltid bestående langsomt optagelige kulhydrater og 35 g kvalitetsprotein. Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Fiskeolie
Måltid 7: Måltidet består af 40-50g langsomt protein (Kvark, cassein, kød eller æg) Hertil spises en multivitamin + Vitamin C + MSM + Glucosamin + Fiskeolie
De måltider der ikke indeholder "nok" protein suppleres med proteinpulver. Jeg har ikke muligheden for at supplere mit protein indtag med store mængder mælke produkter, da jeg lider af laktoseintolerance. De dage jeg ikke træner er måltid 3, 4, 5 "normale" måltider indeholdende mindst 30g kvalitetsprotein. Desuden forsøger jeg at spise fed fisk mindst 2 gange om ugen. Resten af de essentielle fedtsyrer forsøger jeg at få gennem nødder og frø. Den beskrevne kostplan er under "optimale" omstændigheder. Jeg går dog ikke i vejen for en god bytur eller en hyggeaften med slik. Her bliver øllene/slikket bare indtaget i stedet for et måltid. I de tilfælde supplerer jeg ALTID med en proteinshake/bar. Også når jeg er i byen!
Billeder:
Billeder kan findes i mit onlinegalleri: (sidst opdateret d 17/7 2005)
http://www.motion-online.dk/fora/index.php..._album&album=17
Træningsvideo:
Træningsvideo (rock)starring undertegnede kan hentes her:
[url=http://www.kommunikation.aau.dk/~jste98/pauli/En%20BB´ers%20dag.DivX.avi]http://www.kommunikation.aau.dk/~jste98/pa...%20dag.DivX.avi[/url]
Videoen er optaget d 8. Feb 2004. Det er et interview, og der bliver vist enkelte klip fra træningscenteret.
Længde: 13.13 min
Størrelse: 33,75Mb
Format: DivX
Sammenligningsbilleder:
Billed no. 1: Før træningsstart (maj 2003)
Billed no. 2: 6/11 2003
Billed no. 3: 27/5 2004
Billed no. 4: 15/2 2005