Stats
Navn: Mads Svendsen
Alder: 18 år
Uddannelse: STX (2.g)
Højde: 180 cm.
Vægt: 84 kg
Fedtprocent: ?
Træningserfaringer:
Jeg begyndte at gå i lokalt træningscenter som 15-årig efter flere år med toast og cola hver dag foran computeren med CS
. Havde ikke en skid indsigt som så mange andre i den alder. Det var tit noget med at smutte hen og tage 2x10 reps pulldowns og så videre. Maskiner var ligeså gode som frie vægte og bænkpres, squat og dødløft anede jeg ikke engang, hvad var. Kosten var også helt fucked. Almindelig fed mad og ikke nok sundt, ingen proteinpulver - ingenting! = lidt begyndergains og intet mere på 6 måneder!
Derefter flyttede jeg til Roskilde og begyndte i FitnessDK som nok er verdens mest elendige center efterhånden! I kan læse alle årsagerne i "jamands log" ;) han beskriver det perfekt!
Nå men i starten kørte jeg det begynderprogram de elendige instruktører udleverer til ALLE, og troede at jeg ville blive stor af deres fine maskiner med 3x12 et par gange om ugen og jeg tænkte ikke på, at man ikke kan træne fullbody hver dag f.eks.
Kosten var også tit pizza, cola eller ingenting udover en kedelig sandwich i skolen og et glas kakaomælk efter skole og nogle kiks inden træning :S Men efter research herinde og snak med FitnessDK's ENESTE ordentlige instruktør (Jonas) kom jeg på rette køl og ser nu allerede fremskridt som aldrig før både hvad angår hypertrofi og styrke. Dog skifter jeg snart center, da jeg efter sommerferien skal begynde på Nyborg Gym og har tænkt mig at finde et center der
Mål med træningen:
At blive stærkere og større lige pt. Senere vil jeg gerne være cut, men det er 2. prioritet.
Gennemførte programmer/cyklusser:
FitnessDK's startprogram
Stærkere i bænkpres på 7 uger
Traditionelt 2-split (bryst-skulder-triceps & ben-ryg-biceps)
Upperbody/lowerbody 2-split
Sheiko Beginners 1
Sheiko Beginners 2
Stripped Down Hypertrophy