Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

The RodMeister skrev:I er virkelig alle uduelige! Undtagen <3 Valeria <3 Der går forresten rygter om at hun har fået foretaget kosmetiske indgreb. Jeg hader den slags rygter.

Monster minis, som jeg ogs sagde forleden.

MikkelHøj skrev:Jeg er helt pjattet med dit profilbillede...

The RodMeister skrev:Legend skrev:Jeg er glad for at have en flot ven uden gag-reflex.
Pendlay rows: 60 kg
Jeg har været noget i tvivl om formen på denne øvelse. Så jeg gik helt ned i vægt og kørte dem ultrastrict. Nu sidder formen. MEn jeg synes sgu 60 kg var ret tungt, hvilket jeg ikke forstår, når jeg kigger på hvad andre rykker i Pendlay rows. Måske er det fordi jeg er form-fascist? Eller bare er svag?
3x8+1x12

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

sWolegren skrev:Han kunne også bare HTFU og lave 5x5 straight weight. Alt det der andet faggalicious bullshit bliver man ikke stærk af.

Legend skrev:sWolegren skrev:Han kunne også bare HTFU og lave 5x5 straight weight. Alt det der andet faggalicious bullshit bliver man ikke stærk af.
Zøde Zøren.
Du modsiger lidt dig selv, idet formålet med volumendagen ikke som sådan er at blive stærkere. Det er nærmere at facilitere intensitetsdagen.
sWolegren skrev:Han kunne også bare HTFU og lave 5x5 straight weight. Alt det der andet faggalicious bullshit bliver man ikke stærk af.
Du er slap i pendlay rows, jeg lavede 6'ere forleden med 100kg. Du er også slap i SLDL, hvordan kan 8x120kg være udfordrende for en fyr. der repper med mit max i squat?
MikkelHøj skrev:...tænk på hvad det kunne blive til, hvis ikke du var sådan en autistisk form-nazi, HotRod!
Captain Kirk skrev:The RodMeister skrev:Legend skrev:Jeg er glad for at have en flot ven uden gag-reflex.
Pendlay rows: 60 kg
Jeg har været noget i tvivl om formen på denne øvelse. Så jeg gik helt ned i vægt og kørte dem ultrastrict. Nu sidder formen. MEn jeg synes sgu 60 kg var ret tungt, hvilket jeg ikke forstår, når jeg kigger på hvad andre rykker i Pendlay rows. Måske er det fordi jeg er form-fascist? Eller bare er svag?
3x8+1x12
Du er for svag! Mikkel Leicht laver på en let dag pendlay rows med 220 kg. Hvad er din undskyldning?
The Juice skrev:Rod, det profilbillede du har. Er det Christoffer?

Legend skrev:Stramme psoas=inaktive glutes=svagt dødløft. Ok?
Svar dog på dine sms'er.
Så jeg bruger min røv til at løfte med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster