Mit navn er Hjalte, er 22 år gammel og bor nu i Århus

Så er jeg tilbage efter et godt stykke tids pause.
Vil forsøge mig igen med noget træning selvom jeg har et lidt halvtravlt program!
Sidst jeg var herinde var jeg overvejende gymnasieelev og arbejdede efter gym først på Coop Danmark lager hvor jeg pakkede paller med tørvarer, og siden på Crown of Scandinavia hvor jeg bestilte sengetøj og rengøringsmidler

Min gamle log kan findes her: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=6601&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jeg stoppede med at logge overvejende fordi det blev kedeligt at snakke med sig selv (lol), og stoppede ikke ret meget senere helt med træningen.
Det gjorde jeg fordi mig og kæresten gik fra hinanden, og så boede jeg overvejende i København / Vejen / Aalborg / Andre steder (besøgte meget venner) i min fri periode på båden (arbejdede 14 dage og havde 14 dage fri).
Det gjorde det ret svært at træne kontinuerligt, og jeg synes var ikke så tilpas med at sku betale til noget fitnesscenter på land når jeg ik trænede der ret meget samt at jeg ikke fandt det så fedt at træne 14 dage på båden med en lang arbejdsdag for så at ligge stille i 14 dage.
Nu er jeg så startet på Informationsvidenskabs uddannelsen i IT-huset i Århus, og er først rigtigt ved at komme på plads med bolig på Banegårdsgade

Jeg håber at den endeligt faste bolig vil gøre det noget nemmere at få ordentlig fremgang med træningen, da jeg ikke har rykket mig rigtigt siden september 2006. Både styrkemæssigt og muskelmassemæssigt, samt vægt.
Jeg har så brugt tiden uden træning til at leve det vilde drukliv, yay!
Har fået arbejde hos MobileThink.com, som udvikler software og sådan til diverse teleoperatører, mit arbejde består så i at skrive guides med fixed sentences på engelsk, som så kan blive oversat til 25 forskellige sprog, ganske spøjst! Har 8-15 timer om ugen, og får en lille lun løn på 130, meget fint for et studiejob, som er hamrende studierelevant

Min interesse for elektronisk musik er imidlertidig taget til, har været til en hel del FutureClub arrangementer, Xstatic og skal til Qlimax her den 22. november

Jeg har i min tid været igennem flere forskellige programmer, både masse- og styrke orienterede. Man må sige at et af de punkter jeg aldrig har været så god på har nok været kosten. Det håber jeg ændrer sig nu her, er blevet væsentlig bedre til at spise, og det er nemmere at styre hvad man putter i munden og hvornår, når jeg er flyttet selv og laver mad

Kan lige smide et par billeder op fra da jeg peakede

August 07:

September 07:

Max løft pr 7/9 06:
Bænk: 92,5 kg
Død: 140 kg
Squat: 155 kg
Jeg vil forsøge at træne et split program 4 gange om ugen bygget basic op:
Mandag/Torsdag: Bryst/skulder/tri/mave
Tirsdag/Weekend dag: Ben/Ryg/Bi
Glæder mig til at komme igang med at logge igen, og forhåbentlig se et par af de gamle, som jeg håber er blevet nogen lede svin