Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vinstrup skrev:Hej BB.
Skal en uge til sunny beach om et måned, og skal til at begynde på et nyt program. Mit spørgsmål er så, om det ville være klogt, at begynde på et nyt program og så bare holde en uges pause i det? Eller ville det være klogere bare at træne nogle tilfældige øvelser indtil efter min ferie?

Søren1986 skrev:vinstrup skrev:Hej BB.
Skal en uge til sunny beach om et måned, og skal til at begynde på et nyt program. Mit spørgsmål er så, om det ville være klogt, at begynde på et nyt program og så bare holde en uges pause i det? Eller ville det være klogere bare at træne nogle tilfældige øvelser indtil efter min ferie?
lav dig et program, ikke noget med vilkårlige øvelser.
Træn lidt på dagsformen..
IMO nytter det ikke at begynde på f.eks smolov i et eller andet, det smadrer du alligevel der nede med alt den druk :wink:

vinstrup skrev:Søren1986 skrev:vinstrup skrev:Hej BB.
lav dig et program, ikke noget med vilkårlige øvelser.
Træn lidt på dagsformen..
IMO nytter det ikke at begynde på f.eks smolov i et eller andet, det smadrer du alligevel der nede med alt den druk :wink:
Ja også det jeg tænkte :) Tror det bliver en omgang 2-split program, da jeg jo har tiden her i ferien =D> Men så efter drukturen kunne smolov selvf. være en mulighed. Den er endnu aldrig prøvet.

vinstrup skrev:Hej BB.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster