Ved ikke lige helt om det er det rigtige sted at lave dette indlæg, men nu prøver vi da bare
I dag da jeg var nede og træne oplevede jeg noget utrolig sindsygt og det var så belastende en følelse jeg fik bagefter.
Min arme var blevet utrolig svage og jeg kender ikke årsagen - godt nok har jeg kunnet mærke hen over den sidste uge at mine muskler i armene og hånden er blevet svagere.
Tro det eller ej har jeg svært ved at dreje nøglen om når jeg skal ind ad døren til mit hjem, det giver slet ingen mening.
Men tilbage til træningen.
Normalt plejer at løfte 3set af 10reps 17,5kg - 20kg per arm i dumbbell bench press og idag kunne jeg næsten ikke engang fuldføre 10 reps med 15kg, jeg blev nød til at sænke den til 12,5kg og det hjalp ikke ret meget.
Jeg ville skam bare høre om nogen har prøvet den slags før eller om nogen måske ved hvad det kan være? Jeg er ikke begyndt at tage noget kosttilskud som jeg normalt ikke plejer at bruge. Hele min kostplan er den samme som den altid har været og jeg træner 3 gange om ugen hvor
Mandag er: Bryst,skulder og triceps
Onsdag: Ben
Fredag: Ryg og biceps.
Og jeg syntes ikke jeg overbelaster og har aldrig brugt spotter til at tage de 17,5kg - 20kg jeg normalt plejer at tage.
Håber det går over af sig selv, men hvis det kan være en skade er det jo vigtigt at få det tjekket, selvom jeg ikke syntes på noget tidspunkt hvor det har gjort ondt at lave nogle af øvelserne.
Håber i kan hjælpe