Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

feldskov skrev:mine skulderblade rammer hinanden når jeg presser dem sammen er det farligt?

feldskov skrev:mine skulderblade rammer hinanden når jeg presser dem sammen er det farligt?

feldskov skrev:du må gerne uddybe dit svar tak

feldskov skrev:hvis jeg F.eks. står op og tager mine arme kører dem langs siden. og trykke dem tilbage som hvis jeg skulle spænde øverste del af ryg muskulaturen så rammer de hinanden ??? er det normalt

Thegame skrev:feldskov skrev:mine skulderblade rammer hinanden når jeg presser dem sammen er det farligt?
ja
Thegame skrev:feldskov skrev:hvis jeg F.eks. står op og tager mine arme kører dem langs siden. og trykke dem tilbage som hvis jeg skulle spænde øverste del af ryg muskulaturen så rammer de hinanden ??? er det normalt
Ja sådan er det ihvertfald også for mig, tror ikke du skal være bekymret ;D
.... 
Maskinen skrev:Thegame skrev:feldskov skrev:mine skulderblade rammer hinanden når jeg presser dem sammen er det farligt?
jaThegame skrev:feldskov skrev:hvis jeg F.eks. står op og tager mine arme kører dem langs siden. og trykke dem tilbage som hvis jeg skulle spænde øverste del af ryg muskulaturen så rammer de hinanden ??? er det normalt
Ja sådan er det ihvertfald også for mig, tror ikke du skal være bekymret ;D
....
Er du bare på random spamming spree i dag eller hva?

feldskov skrev:jeg snakker om dem aller inderst inde mod midten af ryggen de to store muskler derved sku ikke helt hvad skulderbladene er måske

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster