Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alwin skrev:Måske burde du træne noget Rotator manchet?

Visible Ghost skrev:alwin skrev:Måske burde du træne noget Rotator manchet?
Gør det.
Og ved oh-press vil jeg ikke mene det er særlig smart at sænke sine dumbbells længere ned end du kan nu. Det er ikke sundt eller godt for noget. Sænk ned til du har en 90graders bøjning i albueledet.

Visible Ghost skrev:Køre du både military press og dumbbell press i samme pas og så med 5x12? Så har du da en del volumen til dine skuldreHvad slags split træner du?
Det er begge rigtig gode øvelser, så du kan sagtens have en fornuftig skuldertræning med dem.
Kan da sige, at jeg kender flere der har fået avs i skuldrene af Mili end af dumbbell presses.

alwin skrev:Visible Ghost skrev:Køre du både military press og dumbbell press i samme pas og så med 5x12? Så har du da en del volumen til dine skuldreHvad slags split træner du?
Det er begge rigtig gode øvelser, så du kan sagtens have en fornuftig skuldertræning med dem.
Kan da sige, at jeg kender flere der har fået avs i skuldrene af Mili end af dumbbell presses.
2 øvelser á 5x12 er nok, hvis ikke for meget

Visible Ghost skrev:alwin skrev:Visible Ghost skrev:Køre du både military press og dumbbell press i samme pas og så med 5x12? Så har du da en del volumen til dine skuldreHvad slags split træner du?
2 øvelser á 5x12 er nok, hvis ikke for meget
Ja nemlig

Ruddi skrev:Ja måsle 5x12 med 2 øvelser er for meget men syntes aldrig jeg kan mærke doms i skuldren mere.

Bay skrev:Ruddi skrev:Ja måsle 5x12 med 2 øvelser er for meget men syntes aldrig jeg kan mærke doms i skuldren mere.
DOMS kan hellere ikke bruges som indikator for hypertrofi .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster