Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NikoVad skrev:Stronglift: Workout A
Lørdag d. 20 Juni
Squat:
1x10 stang
1x5 30kg
1x5 30kg
1x5 30kg
1x5 30kg
1x5 30kg
Incline Dumbbell Bench Press:
1x5 7.5kg
1x5 7.5kg
1x5 7.5kg
1x5 7.5kg
1x5 7.5kg
Dumbbell Rows:
1x5 10kg
1x5 10kg
1x5 10kg
1x5 10kg
1x5 10kg
Bench Dips:
1x5 BW
1x5 BW
1x5 BW
1x5 BW
1x5 BW
Dumbbell Preacher Curls:
1x10 7.5kg
1x10 7.5kg
1x10 7.5kg
1x10 7.5kg
One legged standing Calves Raises (med tæerne forhøjet)
1x12 BW + 10kg
1x12 BW + 10kg
1x12 BW + 10kg
Hurtig og nem træning, dog rigtig meget sved, og ingen brok fra ryggen, håber det fortsætter!
.
Adin skrev:
Er du sikker på at det er SL5x5 du kører? Sidst jeg tjekkede var Workout A: Squat 5x5, bench press 5x5 og barbell rows 5x5 med chinups og dips som valgfri support.

.
Adin skrev:Det ser jo straks bedre ud.
Er der nogen grund til at du vælger at stige i squat med 1 kg frem for 2,5 kg?

. Men måske det pga du kun tager 20kg i det. 

KasperS12 skrev:Vil mene du får rimelig træning i armene ved BOR. Men måske det pga du kun tager 20kg i det.

NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Vil mene du får rimelig træning i armene ved BOR. Men måske det pga du kun tager 20kg i det.
Jeg synes ikke, at armene bliver ramt særlig hårdt i BOR, kan dog være, som du siger, fordi jeg løfter let, men indtil videre beholder jeg arm øvelserne
. Bare sørg for at det ikke bliver på bekostning af de store løft, da de er vigtigere for dig lige nu
.
Adin skrev:NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Vil mene du får rimelig træning i armene ved BOR. Men måske det pga du kun tager 20kg i det.
Jeg synes ikke, at armene bliver ramt særlig hårdt i BOR, kan dog være, som du siger, fordi jeg løfter let, men indtil videre beholder jeg arm øvelserne
Hvis du vil have store arme så skal du også lave armøvelser. Bare sørg for at det ikke bliver på bekostning af de store løft, da de er vigtigere for dig lige nu
.

KasperS12 skrev:Ren nysgerrig. Hvad dit max i Militairy Press ?

NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Ren nysgerrig. Hvad dit max i Militairy Press ?
Jeg har lavet 5x5 med 32,5kg. Jeg har dog elendig teknik i presse øvelser.
. Kan måske også være pga min gamle skulderskade 

KasperS12 skrev:NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Ren nysgerrig. Hvad dit max i Militairy Press ?
Har nemlig gennemsnitlig bedre stats i alle andre øvelser end Militairy, hvor jeg kun kan tage 25 kg. Så kunne være du gjorde noget specielt.. Kan måske også være pga min gamle skulderskade

NikoVad skrev:KasperS12 skrev:NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Ren nysgerrig. Hvad dit max i Militairy Press ?
Har nemlig gennemsnitlig bedre stats i alle andre øvelser end Militairy, hvor jeg kun kan tage 25 kg. Så kunne være du gjorde noget specielt.. Kan måske også være pga min gamle skulderskade
Det skal lige siges, at mine løft generelt er meget højere. Lige nu kører jeg lave kg, for at få teknikken på plads, før jeg går højere op

KasperS12 skrev:NikoVad skrev:KasperS12 skrev:NikoVad skrev:KasperS12 skrev:Ren nysgerrig. Hvad dit max i Militairy Press ?
Det skal lige siges, at mine løft generelt er meget højere. Lige nu kører jeg lave kg, for at få teknikken på plads, før jeg går højere op
Jaja. Det var ikke for at blære mig. Ville bare lige vide hvordan det kunne være. For tror nemlig jeg er bagud i skulder.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster