Jeg har gået og døjet med en smerte i venstre side af lænden. En smerte som føles som enten en muskel eller sene, som er blevet forstrukket eller overbelastet, og sådan er symptomerne dog også. Jeg kontakter lægen i morgen.
Lægen vil jo automatisk spørge ind til hvad jeg går og laver, og ved at jeg så siger styrketræning, kommer vi højt sandsyligt ind på dødløft. Hvad gør jeg hvis lægen siger at jeg skal stoppe med at lave dødløft, fordi det i hans verden er ødelæggene for kroppen? (Dsv. er der jo nogen læger der ser det sådan, og man kan godt give dem ret, men det er kun ødelæggende, hvis man ikke laver øvelsen ordentligt)
Vil bare lige sige, at jeg laver øvelsen rigtigt. Det har jeg fået at vide af flere oppe i centret. Folk har kommet hen og sagt "flot form når du laver dødløft" og sagt "du udføre øvelsen rigtigt". Det har de sagt helt uden at jeg har spurgt om deres syn på det. Men de siger det nok fordi der er mange der laver den forkert og er i tvivl om om de laver den forkert. Det sys jeg er fedt at folk har overskud til lige at give en god kommentar til hinanden - thumps up til dem