Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyst skrev:Hey..
Jeg har søgt her på forumet og har ikke kune finde nogle gode BB opskrifter på en god smootie man kan drikke om morgenen eller evt. i løbet af dagen for at få lidt ekstra protein, kulhydrat og fedt..
Jeg har forestillet mig noget ligende:
Whey protein pulver
Banan
Æbel
.. Så er jeg ikke kommet længere, vil gerne have at det måske kunne være et mellem måltid så der må godt være noget guf i, kunne man evt. smide nogle havregryn i eller ville de blive for klamme efter at smootien har stået noget tid?

Bork skrev:Lyst skrev:Hey..
Jeg har søgt her på forumet og har ikke kune finde nogle gode BB opskrifter på en god smootie man kan drikke om morgenen eller evt. i løbet af dagen for at få lidt ekstra protein, kulhydrat og fedt..
Jeg har forestillet mig noget ligende:
Whey protein pulver
Banan
Æbel
.. Så er jeg ikke kommet længere, vil gerne have at det måske kunne være et mellem måltid så der må godt være noget guf i, kunne man evt. smide nogle havregryn i eller ville de blive for klamme efter at smootien har stået noget tid?
Der er opskrifter på smooties i bodylab opskrift pdf'en. http://Www.bodylab.dk

Moqensen skrev:Min morgenmad består af en blendet smoothie med 250 ml mælk, 2 bananer, og en scoop proteinpulver =D>

fl0dhest skrev:Før i tiden drak jeg altid en smoothie til morgenmad![]()
den bestod af:
noget frosset bærmix
30g hørfrø
30g havregryn
30g protein pulver
og så godt med mælk

fl0dhest skrev:Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener at en bær symfoni fra føtex koster omkring 25kr.. og der er 350gram i, så lidt koster det da![]()
Nogle gange istedet for hørfrø puttede jeg mandler i, det blev også okay.
Du skal også have en rimmelig stor blænder for at kunne lave den mix jeg skrev.. der bliver næsten til 2 shakes

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster