Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1003
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1000

Følg bodybuilding.dk på

Søger hjælp til træning i 3400

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej

Jeg er ny herind som i nok kan se, og jeg har tilmeldt mig med samme formål som jer andre forhåbnlig, at blive lidt mere buff i det og få strammet huden.

Mit mål er at få bygget min krop op. Jeg har trænet on/off sidste års tid og har smidst 15kg, men nu skal de sidst kilo smides eler dannes om til muskler, ved ikke helt hvilken vej er bedst.

Jeg ville derfor høre om der nogle herind som kan hjælpe mig med at komme igang med seriøs træning, jeg er ikke ude efter en vel trænet model 6 pack krop, jeg er ude efter noget med lidt brede over skulderne og nogle større overarme og det som følger.

Som det ligger lige nu træner jeg som "warm up" 20min cykling som pt bliver til mellem 10/12km. Derefter træner jeg ryg, bryst og ben forløbig. Jeg savner en som kan motiver mig til at presse migselv endnu mere mht. musklerne. Jeg træner i Enjoy Fitness i hillerød men primært søger jeg hjælp fra folk som har styr på hvordan man skal bygge sin krop op. Dette gælder samtidig kost, og brug af divs "pulver" produkter som kan sætte lidt skub i det hele.

Håber at høre fra nogle af jer, og håber bestemt der findes et par stykker her i hillerød som gerne vil hjælpe mig godt igang :)

Håber i tag godt imod mig :mrgreen:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hillerød

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Læs artiklerne her på sitet :)
Brugeravatar

Reputation point: 160

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

du skulle nok få lidt styr på din opvarmning først, du kører ikke 10-12 km på 20 min. Så er det ihvertfald ikke et tempo der passer til opvarmning
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Reputation point: 5

Old school skrev:du skulle nok få lidt styr på din opvarmning først, du kører ikke 10-12 km på 20 min. Så er det ihvertfald ikke et tempo der passer til opvarmning

Det er tempo som passer mig, har cyklet meget før i tiden, så passer mig fint forløbig.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hillerød

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster