Jeg er ny herind som i nok kan se, og jeg har tilmeldt mig med samme formål som jer andre forhåbnlig, at blive lidt mere buff i det og få strammet huden.
Mit mål er at få bygget min krop op. Jeg har trænet on/off sidste års tid og har smidst 15kg, men nu skal de sidst kilo smides eler dannes om til muskler, ved ikke helt hvilken vej er bedst.
Jeg ville derfor høre om der nogle herind som kan hjælpe mig med at komme igang med seriøs træning, jeg er ikke ude efter en vel trænet model 6 pack krop, jeg er ude efter noget med lidt brede over skulderne og nogle større overarme og det som følger.
Som det ligger lige nu træner jeg som "warm up" 20min cykling som pt bliver til mellem 10/12km. Derefter træner jeg ryg, bryst og ben forløbig. Jeg savner en som kan motiver mig til at presse migselv endnu mere mht. musklerne. Jeg træner i Enjoy Fitness i hillerød men primært søger jeg hjælp fra folk som har styr på hvordan man skal bygge sin krop op. Dette gælder samtidig kost, og brug af divs "pulver" produkter som kan sætte lidt skub i det hele.
Håber at høre fra nogle af jer, og håber bestemt der findes et par stykker her i hillerød som gerne vil hjælpe mig godt igang
Håber i tag godt imod mig