Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 969
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

Søger hjælp til træningsprogram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle

Jeg har brug for hjælp til at komme i gang med et træningsprogram, som fungere til en nybegynder som mig selv.

Jeg er en gut på 22 år, vejer 66 kg, 171 cm. høj. Jeg har en forholdsvis høj forbrænding, men tilgengæld en virkelig ringe kondi.
Jeg har trænet lidt for nogle år tilbage, dog ikke så seriøst, hvilket betyder at min viden om træning er begrænset.
Min fysik er meget almindelig, med en lille 'ølmave', som helst ikke skulle udvikle sig mere ! ;)

Målet som jeg gerne vil nå, er at få en 'ølmaven' væk, og overordnet få en mere maskulin krop. Herved skal det også siges at målet i første omgang ikke går ud på at blive 'bodybuilder', men at jeg gerne vil i god form, hvor jeg får trænet alle muskelgrupper og at musklerne bliver mere fremtræden. Jeg har sat ca. 1 år af til at nå dette mål, men vil selvfølgelig gerne nå målet før tid hvis det er muligt :)

Hvis der allerede findes nogle træningsprogrammer eller guider som passer til mig, må I meget gerne linke eller henvise til dem.
Ellers ville jeg være rigtig glad hvis der er bestemte maskiner eller øvelser som I kan anbefale, og gerne hvor ofte jeg skal træne (3 gange om ugen?)

Og hvordan vil det se ud for mig mht. træningen, hvis jeg fortsætter med at drikke øl i weekenderne?
På forhånd, mange tak for hjælpen! Det bliver værdsat!

Mvh.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan jo prøve at tage et kig under "Artikler" også vælge "træningsprogrammer" i højre side. Der findes generelt mange artikler om både træningsprogrammer, kost m.m. herinde og på bodylab.dk.
Du kan starte med at se, om der er et program, der tiltaler dig, og efterfølgende poste det i denne tråd. Alle programmerne er helt i orden, men nogle vil være bedre passende til dit niveau. Hvis du gerne vil træne 3 gange om ugen, skal du kigge på et full body program. Et eksempel kan være Strong lifts 5 x 5.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

danielhansen13 skrev:Du kan jo prøve at tage et kig under "Artikler" også vælge "træningsprogrammer" i højre side. Hvis du gerne vil træne 3 gange om ugen, skal du kigge på et full body program. Et eksempel kan være Strong lifts 5 x 5.

Super tak !
Fandt dette 5x5 træningsprogram.
Det virker som en forholdsvis overskueligt program. Har du evt. et forslag til hvor jeg kan se en illustration af disse øvelser ? Ellers bruger jeg selvfølgelig bare google ;).

Og kort. Jeg kan rigtig godt lide at drikke nogle øl med vennerne i weekenden, og vil helst ikke give det helt op. Hvor meget ødelægger øl min træning?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster