Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1699
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1696

Følg bodybuilding.dk på

Søger jeres hjælp til sidste studentereksamen

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ville du benytte dig af produktet Jack3d velvidende om, at 1,3dmaa potentielt er farligt?

Ja
14
25%
Nej
41
75%

Stemmer i alt : 55

My lords - my ladies

Sidste år havde jeg en AT-årsprøve, hvor jeg lavede en undersøgelse herinde, og lærerne var vilde med det!
Derfor beder jeg om jeres hjælp en sidste gang, da jeg har min sidste og afsluttende studentereksamen på mandag i AT, og jeg har endnu et spørgsmål. Selve spørgsmålet virker måske ikke banebrydende smart uden kendskab til resten af mit stof, men det hænger rigtig godt sammen med resten af mit oplæg. Håber I vil hjælpe :-)

Hvis man svarer ja, er det indforstået, at man skaffer produktet andetstedsfra end Danmark.

Takker på forhånd.

PS. Hvis man er trætte af folk, som spørger om denne slags hjælp herinde, er man velkommen til at smide alt sit hate i en meningsfuld kommentar.
)(._____)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Forstår ikke helt hvad man skal svare på?

EDIT: Så ikke poll :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 50

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

NID skrev:Forstår ikke helt hvad man skal svare på?

USP Labs fremlægger produktet som værende helt ufarligt. De har sågar sponsoreret en meget lille undersøgelse af produktet. Konklusionen var, at produktet slet ikke er farligt, og at det faktisk sænkede dit LDL-kolesterol niveau. Dette er selvfølgelig ikke hele sandheden.
Uvidende folk benytter sig så måske ufrivilligt af et produkt, som kan være potentielt farligt for dem. Mange benytter det dog også velvidende om, at det måske ikke er skide sundt.

Jeg vil så gerne høre, om du ville bruge det med kendskab til 1,3dmaa.

Håber det forklarede det lidt bedre :)

EDT: Hahaha - ja okay. Fair nok!

EDTT: Jeg kan se, at min brug af nutid her kan skabe misforståelser om, at jeg tror, de stadig markedsfører det. Jeg er dog helt med på situationen :)
Sidst rettet af WhiteHousePotential 20. jun 2014, 15:15, rettet i alt 2 gange.
)(._____)
Brugeravatar

Jeg forventer en god del siger ja, for jeg har godt nok set mange knægte skide højt og flot på advarsler.

Btw Whitehouse - du ved godt de har taget Jac3d af markedet og erstattet det af noget andet uden 1,3dmaa, right?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Yep, det fangede jeg lidt efter at have læst poll'en :lol:

Jeg har svaret nej - jeg holder mig væk fra alle "blends", da jeg vil have styr på hvad jeg faktisk indtager og ikke et designer drug.
Brugeravatar

Reputation point: 50

essensen skrev:Jeg forventer en god del siger ja, for jeg har godt nok set mange knægte skide højt og flot på advarsler.

Btw Whitehouse - du ved godt de har taget Jac3d af markedet og erstattet det af noget andet uden 1,3dmaa, right?

Jamen det er jo lige præcis det - og tallene ville være stærke i min fremlæggelse.

Jo helt bestemt - men tak for dit heads-up :) Min lærer og jeg kom bare frem til, at Jack3d ville være rigtig god som case til mit oplæg, da min problemformulering egentligt lyder på;
Hvad sætter dagsordenen for hvilke kosttilskudsprodukter der er lovlige til det danske marked?

Men uden at skulle fremlægge hele mit oplæg herinde og kede jer med det, så er en del af min eksamen bare drejet ind på hele sagen med Jack3d og hvordan/hvorfor det blev ulovliggjort :)

EDT: Og dertil kunne tal i den ene eller anden retning være rigtig gode til oplægget.
)(._____)
Brugeravatar

essensen skrev:Jeg forventer en god del siger ja, for jeg har godt nok set mange knægte skide højt og flot på advarsler.

Jeg ville have sagt det samme: Hvis jeg kunne købe Jacked med DMAA lovligt, så ja. Men jeg ville ikke bruge det som PWO :´)
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Borumpas skrev:

Jeg ville have sagt det samme: Hvis jeg kunne købe Jacked med DMAA lovligt, så ja. Men jeg ville ikke bruge det som PWO :´)

Hahahaha! :lol:
)(._____)
Brugeravatar

Synes den er lidt svær bare at svare ja eller nej på. Jeg har selv benyttet mig af jack3d for 2-3 års tid siden, grunden til at jeg stoppede var ikke fordi jeg tænkte over risikoen ved brugen af 1,3-dmaa, men fordi at det gav mig andre problemer :lol: Det gav mig til en vis grad stimdick, hvilket forsvandt da jeg stoppede.

Der er ingen tvivl om at 1,3-dmaa er stærke sager, har selv prøvet amfetamin et par gange i mine meget unge dage og en mellem høj dosis af 1,3-dmaa gav til en vis grad samme følelse og energi.

Ville jeg benytte mig af det vis jeg ik fik stimdick...? Det ville jeg nok, ikke ved hver træning, men hvis jeg havde en af de dage hvor jeg ik følte mig ovenpå og fuld af energi. jeg ser det lidt li som at jeg tager et par iprem hvis jeg har hovedpine, de piller er jo heller ik helt ufarlige, folk tænker bare sjældent over det, da det jo er noget man kan købe på apoteket.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:Synes den er lidt svær bare at svare ja eller nej på. Jeg har selv benyttet mig af jack3d for 2-3 års tid siden, grunden til at jeg stoppede var ikke fordi jeg tænkte over risikoen ved brugen af 1,3-dmaa, men fordi at det gav mig andre problemer :lol: Det gav mig til en vis grad stimdick, hvilket forsvandt da jeg stoppede.

Der er ingen tvivl om at 1,3-dmaa er stærke sager, har selv prøvet amfetamin et par gange i mine meget unge dage og en mellem høj dosis af 1,3-dmaa gav til en vis grad samme følelse og energi.

Ville jeg benytte mig af det vis jeg ik fik stimdick...? Det ville jeg nok, ikke ved hver træning, men hvis jeg havde en af de dage hvor jeg ik følte mig ovenpå og fuld af energi. jeg ser det lidt li som at jeg tager et par iprem hvis jeg har hovedpine, de piller er jo heller ik helt ufarlige, folk tænker bare sjældent over det, da det jo er noget man kan købe på apoteket.

Kan godt følge din tankegang, men det kan jo diskuteres. Der kan nok godt argumenteres for, at 1,3dmaa ikke helt kan sammenlignes med et par ipren fra apoteket.
)(._____)
Brugeravatar

Sorry for dis - men den får lige et enkelt bump :mrgreen:
)(._____)
Brugeravatar

Jeg ville aldrig købe det. :) Jeg synes det er åndssvagt at købe noget man ved er (så) sundshedsskadeligt med vilje, uden man reelt set har brug for det.

Inb4: JAMEN DU KØBER JO ALKOHOL ELLER DÅSEMAD.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Nej. Og i øvrigt så mener jeg at stoffer er noget skidt.

Reputation point: 35

Geografisk sted: Ἀτλαντὶς νῆσος

andreas7074 skrev:Jeg ville aldrig købe det. :) Jeg synes det er åndssvagt at købe noget man ved er (så) sundshedsskadeligt med vilje, uden man reelt set har brug for det.

Inb4: JAMEN DU KØBER JO ALKOHOL ELLER DÅSEMAD.

+1

Tag amf i stedet. Amf er bedre, og bliver f.eks. benyttet af jægersoldater.

Reputation point: 15

andreas7074 skrev:Jeg ville aldrig købe det. :) Jeg synes det er åndssvagt at købe noget man ved er (så) sundshedsskadeligt med vilje, uden man reelt set har brug for det.

Lol køber du aldrig alkohol eller dåsemad måske????

:mrgreen:
)(._____)
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster