Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1167
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Søger Træningsmakker FW:Roskilde

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey folkens..

Gut på 25, søger træningsmakker!

Da jeg ikke har nogen i min omgangskreds der løfter, tænkte jeg, om der evt. var nogen her, der kunne have lyst til at træne med mig i FW Roskilde. Jeg er ikke ude efter en at være social med (snak hører til efter træning), blot en der kan presse mig lidt, rette på formen, spotte osv.. Jeg træner 5 dage om ugen, 2 gange om dagen. Styrketræning fra 6-8:00 og så 30-45 min cardio lagt ind om eftermiddagen. Jeg træner 2 dage on, 1 dag off. Følger pt. et to-split (bryst, skulder, tri / ben, ryg, biceps, mave). Cardio køres ikke alle dage, da jeg arbejder nogle dage.

Har kun løftet i godt 4 mdr, men tager det ganske seriøst - fast kostplan, nul byture, nul alkohol, nul slik, ingen cheat-meals, ingen missede træningspas i fire mdr., ingen undskyldning for at springe øvelser over.

Brugt meget tid på teknik, så mine løft er langt fra imponerende, ikke testet mit egentlige max, men typisk ser mine løft sådan her ud:

Bænk 5 x 5-7 x 65-67.5kg
Dødløft 4 x 8-10 x 90kg (min lænd driller lidt)
Squat 5 x 6-8 x 85-90kg

I en makker søger jeg som sagt en der kan: spotte, motivere (ikke at motivationen mangler), rette på formen, presse mig.. Jeg skal efter bedste evne forsøge at gøre det samme. Jeg søger en der er lige så seriøs med sin træning som jeg og på samme niveau eller over.

Jeg forventer at en evt. makker er der kl. 6:00, hvis det er aftalen - jeg er pt. studerende og dette betyder at jeg ofte skal være på studiet kl. 8:30 - altså er der ikke tid til først at starte kl. 6:30 eller lign :)

Nogen sprøgsmål så

EDIT: Træner for hypertrofi!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Billede

Skift til RAK, der finder du flere der ved hvad de laver og kan give råd ang. teknik og den slags.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog

Meh, har overvejet det.. Dog passer FW's placering rigtig godt til mig. Det ligger på min vej til skole - jeg ville ikke have tid til at træne, hvis jeg skulle ud forbi RAK.. Så det er vist ikke helt en mulighed lige nu.. Dog vil jeg gerne der ud på sigt.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster