Gut på 25, søger træningsmakker!
Da jeg ikke har nogen i min omgangskreds der løfter, tænkte jeg, om der evt. var nogen her, der kunne have lyst til at træne med mig i FW Roskilde. Jeg er ikke ude efter en at være social med (snak hører til efter træning), blot en der kan presse mig lidt, rette på formen, spotte osv.. Jeg træner 5 dage om ugen, 2 gange om dagen. Styrketræning fra 6-8:00 og så 30-45 min cardio lagt ind om eftermiddagen. Jeg træner 2 dage on, 1 dag off. Følger pt. et to-split (bryst, skulder, tri / ben, ryg, biceps, mave). Cardio køres ikke alle dage, da jeg arbejder nogle dage.
Har kun løftet i godt 4 mdr, men tager det ganske seriøst - fast kostplan, nul byture, nul alkohol, nul slik, ingen cheat-meals, ingen missede træningspas i fire mdr., ingen undskyldning for at springe øvelser over.
Brugt meget tid på teknik, så mine løft er langt fra imponerende, ikke testet mit egentlige max, men typisk ser mine løft sådan her ud:
Bænk 5 x 5-7 x 65-67.5kg
Dødløft 4 x 8-10 x 90kg (min lænd driller lidt)
Squat 5 x 6-8 x 85-90kg
I en makker søger jeg som sagt en der kan: spotte, motivere (ikke at motivationen mangler), rette på formen, presse mig.. Jeg skal efter bedste evne forsøge at gøre det samme. Jeg søger en der er lige så seriøs med sin træning som jeg og på samme niveau eller over.
Jeg forventer at en evt. makker er der kl. 6:00, hvis det er aftalen - jeg er pt. studerende og dette betyder at jeg ofte skal være på studiet kl. 8:30 - altså er der ikke tid til først at starte kl. 6:30 eller lign

Nogen sprøgsmål så
EDIT: Træner for hypertrofi!