Selve buen skal ikke bestå udelukkende af den ene træsort, men efter at have kigget rundt på nettet for info om diverse træsorter, vil jeg gerne høre om der er nogle som ved lidt mere om det

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Nogle eksperter som kan fortælle mig hvilke træsorter som ville gøre sig godt i en bue mht. fleksibilitet og holdbarhed?
Selve buen skal ikke bestå udelukkende af den ene træsort, men efter at have kigget rundt på nettet for info om diverse træsorter, vil jeg gerne høre om der er nogle som ved lidt mere om det
(joke :p)Saywhat skrev:TheFatboy skrev:Nogle eksperter som kan fortælle mig hvilke træsorter som ville gøre sig godt i en bue mht. fleksibilitet og holdbarhed?
Skal det være i træ? jeg har en bue og så vidt jeg ved så bliver de fleste lavet af glasfiber i fin kvalitet.
Ellers så prøv piletræ(joke :p)

waste skrev:Har hørt at Ask skulle være godt, men aner ikke om det er det bedste.

Franz_Beckenbauer skrev:Der var for nyligt noget på Discovery omkring det, dog kan jeg ikke huske hvad det var. Men du kan jo søge på medieval Longbow, så må der stå hvad de lavede dem af dengang. Forudsat det er en stor bue du gerne vil have.

charlie t skrev:Franz_Beckenbauer skrev:Der var for nyligt noget på Discovery omkring det, dog kan jeg ikke huske hvad det var. Men du kan jo søge på medieval Longbow, så må der stå hvad de lavede dem af dengang. Forudsat det er en stor bue du gerne vil have.
Den var lavet i taks.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster