Alder: 23 år
Træningserfaring: 7-8 år on/off har haft lange pauser hvor jeg har dyrket andre sportsgrene primært golf.
Bedste løft:
Squat - 130x2
Bænkpres - 117,5
Dødløft - 140
Kropsvægt:84 kg
Uddannelse: Murer og i gang som bygningskonstruktør
Jeg starter en logbog da jeg gerne vil dele mine erfaringer og træningsmetoder med jer andre og fordi jeg håber at det vil kunne fungere som en motivationsfaktor i min hverdag.
Jeg startede med at træne da jeg var 14-15 år med min gode ven og vi fik hurtigt ret gode resultater. Et år efter begyndte jeg så at spille golf hver dag, så fik sjældent løftet vægte. Da jeg blev 20 år stoppede jeg med golf og begyndte så småt at vægttræne igen, men begyndte derimod at gå rigtigt meget i byen.
Nu har jeg så trænet seriøst siden slutningen af 2011 altså ca 8 måneder. Mit fokus har mest været på bodybuilding, men også meget styrketræning, crossfit og vægtløftningstræning i form af maxløft i de tre store, pistols, muscle ups, clean and jerks og overhead squat.
Jeg har for det meste trænet fullbody, med fokus på basisøvelser dvs. at nærmest den eneste øvelse jeg har lavet til ben har været squat den eneste til bryst har været bænkpres og lidt dips. Er kommet frem til at jeg får bedre resultater med et splitprogram hvor jeg kører nogle isolationsøvelser som supplement så det vil jeg gøre fremover. Fortiden kører jeg et Franco Columbo inspireret program.
Mit mål er fra nu af primært at forme min krop rent æstetisk så den fremstår så flot som muligt.
Jeg har de seneste par måneder stået stille hvad styrke og vægt angår, på trods af at jeg har trænet lige så hårdt som altid
Men nu må vi se om mit nye program kan ændre det
Nuværende program:
http://raw-iron.com/forums/index.php?to ... ce=message
Jeg træner 6 gange om ugen og ikke 10 gange som franco og jeg har ikke arm dagen med, da jeg synes mine arme bliver ramt rigeligt.

Jeg rykker træningen lidt og for drukket noget vand og kaffe og så er jeg klar.