Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Asomugha skrev:der er laktose i whey protein men det er der ikke i soya. du kan dog købe whey 95 som ikke indeholder laktose.

uniquestyle skrev:Mange tak for svarene. Men er der ikke stadig mejeri"ting" i Whey 95? Og hvorfor vil i egentlig ikke anbefale Soya - efter at have kigget lidt på google har jeg fundet frem til at den skulle gøre omtrent det samme som "almindelig" proteinpulver...? Men i må meget gerne fortælle mig om dette er sandt. :-)

uniquestyle skrev:Ok, cool nok - det er da utroligt så klog, man bliver herinde![]()
Men må jeg så høre en gang, hvorfor der er nogen der tager Soya, når Whey 95 er så meget bedre? Hvis der findes et svar på det altså.. :-)

uniquestyle skrev:Hvilket jeg ikke kan - jeg får bumser af proteinpulver, selvom det er blandet op med vand, og ligeledes får jeg bumser af mælk. Så det er måske Soya, jeg skal have alligevel så?

Soja indeholder anseelige mængder planteøstrogener, for nu at elaborere på Legends pointe. Det er ren lort, med andre ord.

Maldon skrev:Soja indeholder anseelige mængder planteøstrogener, for nu at elaborere på Legends pointe. Det er ren lort, med andre ord.
Gælder det også dette produkt?
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-soy- ... -203p.html

Thisisit skrev:Kan se der er mange som ikke er glade for soja-pulver. Uden at være ekspert vil jeg dog mene, at du bør tage advarslerne med et gran salt. Så længe du varierer din kost og ikke overdriver dit indtag vil jeg ikke mene der er noget at være bange for. Man må jo også huske, at proteinpulver blot er et supplement til kosten og bliver indtaget i mindre mængder - og tvivler på du får tøsepatter af en shake eller to om dagen. Personligt kan jeg ikke tåle mælkeproteinerne, så jeg anvender selv soja proteinpulveret fra bodylab uden nogle problemer. Men valget er dit - hvis jeg selv kunne tåle mælkeprodukter havde jeg dog også valgt whey - dog primært pga. prisen
Mvh

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster