Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Det er jo for fa'en ikke ALT hvad kroppen har brug for. Det er da en ganske glimrende ide som et hurtigt og nemt måltid på farten, eller som mellemmåltid, men helt at erstatte ordentlig mad med en blanding af whey, vitaminpiller mv., er ikke godt nok.

Mikael skrev:flamingopikken skrev:Det er jo for fa'en ikke ALT hvad kroppen har brug for. Det er da en ganske glimrende ide som et hurtigt og nemt måltid på farten, eller som mellemmåltid, men helt at erstatte ordentlig mad med en blanding af whey, vitaminpiller mv., er ikke godt nok.
Hvorfor ikke? Du kan se i mas10 eksempel at allle micros og macros er mødt, og det er vel netop det kroppen har brug for?

Mikael skrev:flamingopikken skrev:Det er jo for fa'en ikke ALT hvad kroppen har brug for. Det er da en ganske glimrende ide som et hurtigt og nemt måltid på farten, eller som mellemmåltid, men helt at erstatte ordentlig mad med en blanding af whey, vitaminpiller mv., er ikke godt nok.
Hvorfor ikke? Du kan se i mas10 eksempel at allle micros og macros er mødt, og det er vel netop det kroppen har brug for?
POUCH INGREDIENTS: Maltodextrin, Rice Protein, Oat Flour, Vitamin and Mineral Blend [Potassium (as Potassium gluconate), Calcium (as calcium carbonate), Choline Bitartrate, Magnesium (as magnesium oxide), Vitamin C (as ascorbic acid), Zinc (as zinc sulfate), Vitamin E (as dl-alpha-tocopheryl acetate, Vitamin B3 (as niacinamide), Copper (as copper gluconate), Vitamin B5 (as calcium D-pantothenate), Manganese (as manganese sulfate), Vitamin B6 (as pyridoxine HCL), Vitamin B2 (as riboflavin), Vitamin B1 (as thiamin HCL), Vitamin A (as palmitate), Chromium (as chromium chloride), Folic Acid, Biotin, Iodine (as potassium iodide), Molybdenum (as sodium molybdate), Selenium (as sodium selenite), Vitamin K1 (as phytonadione), Vitamin D2 (as ergocalciferol), Vitamin B12 (as cyanocobalamin)], Gum Acacia, Soy Lecithin, Salt, Artificial Flavors, Xanthan Gum, Sucralose.

mas11 skrev:Admins bestemte at slette min bruger, fedt. Hvis det var fordi jeg linkede to hjemmesider, så fint nok.

mas11 skrev:Forståeligt. Formoder at jeg gerne må linke til Facebook gruppen?

mas11 skrev:Flamingo, kan du sige præcis hvad der mangler?
Jeg har har hørt dit argument mange gange før, og når folk bliver spurgt hvad der mangler rent videnskabeligt set, så har de intet

JB skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster