Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

troublemaker skrev:Måske skrive noget om, om der er en holdningsændring i forhold til befolkningens opfattelse af politiet?

troublemaker skrev:Nærmere når politiet er i medierne omkring hårdhændet behandling af folk, politivold, undren over politiet aldrig eller meget sjældent bliver fundet skyldige i ulovligheder?

alllstar skrev:Tak for svar. Min ærlige mening er, at dette ikke er noget politiet vil hjælpe med i særligt stort omfang, men måske kan jeg tage fejl. Hvis folk har flere spændende emner, må man meget gerne byde ind. Har overvejet måske den måde politi har forskellige forventinger til unge kriminelle indvandre og hvordan de møde dem med fordomme og omvendt se på de unges vinkel på dette møde, men fandt så et større nationalt projekt om dette, som er publiceret. Så det er måske ikke så spændende for politiet (præventive sekriatriat).
Udgaard skrev:alllstar skrev:Tak for svar. Min ærlige mening er, at dette ikke er noget politiet vil hjælpe med i særligt stort omfang, men måske kan jeg tage fejl. Hvis folk har flere spændende emner, må man meget gerne byde ind. Har overvejet måske den måde politi har forskellige forventinger til unge kriminelle indvandre og hvordan de møde dem med fordomme og omvendt se på de unges vinkel på dette møde, men fandt så et større nationalt projekt om dette, som er publiceret. Så det er måske ikke så spændende for politiet (præventive sekriatriat).
Du kunne overveje at skrive om hvilke lokale initiativer der er blevet taget, i getto områder og områder der er/har været tæt på at være defineret som getto områder, for at forsøge at forhindre at de unge havner i de kriminelle miljøer og hvilke af dem der har haft en positiv effekt. Hvis der er nogen der har skrevet om det før har de ihvertfalde ikke fundet noget der virker...

alllstar skrev:Udgaard skrev:alllstar skrev:Tak for svar. Min ærlige mening er, at dette ikke er noget politiet vil hjælpe med i særligt stort omfang, men måske kan jeg tage fejl. Hvis folk har flere spændende emner, må man meget gerne byde ind. Har overvejet måske den måde politi har forskellige forventinger til unge kriminelle indvandre og hvordan de møde dem med fordomme og omvendt se på de unges vinkel på dette møde, men fandt så et større nationalt projekt om dette, som er publiceret. Så det er måske ikke så spændende for politiet (præventive sekriatriat).
Du kunne overveje at skrive om hvilke lokale initiativer der er blevet taget, i getto områder og områder der er/har været tæt på at være defineret som getto områder, for at forsøge at forhindre at de unge havner i de kriminelle miljøer og hvilke af dem der har haft en positiv effekt. Hvis der er nogen der har skrevet om det før har de ihvertfalde ikke fundet noget der virker...
Sjovt du nævner det, for har lavet et konsulentarbejde som studerede i et ghettområde omkring det arbejde det bliver udført der. Dog er det i samme kommune jeg skal skrive speciale.

Udgaard skrev:
Bande udslusnings programmet? Mener at de havde det under kærlig behandling i Orientering på P1 for ikke så lang tid siden. Det er en mindre katestrofe den måde det funger på, så vidt jeg husker. Der burde være en del at skrive om.
Yilar skrev:Måske du kunne undersøge hvilke effekt politimænd med indvandrerbaggrund har i forhold til politimænd med dansk baggrund i deres arbejde med kriminelle?

alllstar skrev:Udgaard skrev:alllstar skrev:Tak for svar. Min ærlige mening er, at dette ikke er noget politiet vil hjælpe med i særligt stort omfang, men måske kan jeg tage fejl. Hvis folk har flere spændende emner, må man meget gerne byde ind. Har overvejet måske den måde politi har forskellige forventinger til unge kriminelle indvandre og hvordan de møde dem med fordomme og omvendt se på de unges vinkel på dette møde, men fandt så et større nationalt projekt om dette, som er publiceret. Så det er måske ikke så spændende for politiet (præventive sekriatriat).
Sjovt du nævner det, for har lavet et konsulentarbejde som studerede i et ghettområde omkring det arbejde det bliver udført der. Dog er det i samme kommune jeg skal skrive speciale.

Houd skrev:Der er rigtig meget materiale om bande-exit.
Der er meget materiale om lighed for loven mht. politiets skøn.
Diskrimination af minoriteter. Retsgaratier/forforståelse mm.
Magtanvendelse omend der må være meget omkring det allerede.
Tænker lige videre over det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster