Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1541
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1538

Følg bodybuilding.dk på

speeddating update

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

well så er første omgang speeddating i år overstået, og må sige det var en sjov oplevelse igen i år :´) . Men der er godt nok nogle skøre imellem/nogle utroligt ubehøvlede.

Det er som om nogen har inprintet hos deltagerne at de skulle lave en 40 punkt liste, som man skulle svare slavisk på. Andre kom med nogle ret vilde tidshorisonter "hvor ser du dig selv om 15 år ?" Der var det faktisk lidt svært at holde masken for bar grin, hvad har man regnet med for et arrangement hvor man møder 15 random i et aldersinterval på 21-35 ? At alle har deres livsplan mejslet i sten ?

Men virkeligt anbefalingsværdigt :king:

Det der virkeligt gjorde mig forarget var: når man sidder og har en normal overfladisk, måske endda underholdende samtale. Hvorfor skal man så lige få "hvor gammel er du egentlig ?" og når jeg så svarer dem ærligt at jeg er 23, så bliver de virkeligt patroniserende eller bare decideret ubehøvlede når de hører det O.o ? Synes da godt man kan opføre sig voksent selvom man er ældre end en man er på speeddating med, men det er måske bare mig xD?

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg prøver at forstå dit budskab med dette her indlæg. Føler du dig trådt over tæerne?

Tænker bare at ligeså underlig du synes andre var, ligeså underlig var du måske i deres øjne?
At spørge hvor du ser dig selv om 15 år, kan da bare være en måde at udfordre dig til at vise du er skarp og måske har nogle visioner. Ikke nødvendigvis om 15 år, men måske om 2,5 eller 10 år.

Reputation point: 15

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ja jeg føler mig trådt over tæerne ;) og helt sikkert der har nok været nogle der synes jeg er er sær fisk.

"hvor gammel er di egentlig" er bare ikke lige en drejning man forventer når begge sidder og griner ad en joke om det periodiske system :P

Styrkeliste

Synes da godt man kan opføre sig voksent selvom man er ældre end en man er på speeddating med, men det er måske bare mig xD?

Elsker bare valget af smiley, til den sætning!
Må man høre om du fik noget spændende med derfra? Et telefonnummer, eller måske endda en pige?
Brugeravatar

Reputation point: 240

Logbog: Ingen logbog

Hvordan kommer man til at snakke om det periodiske system på speed-dating?

Tror jeg havde hamret løs på den der klokke, hvis nogen begyndte at snakke om f/k når jeg sad der :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Kostplan: Ingen kostplan

spændende - det kan jo gradbøjes ;) men synes da det er rart at finde andre der er lige så nørdet som mig hvad angår det periodiske system .hvordan man kommer til at snakke om det ? brug en virkeligt dårlig kemi joke som først sætning :lol: og det virkede da et godt stykke ad vejen Nettohunden - finder jeg først ud af i morgen, de er lidt langsomme med matches som kommer i en mail.

Fik mødt en del spændende kvindfolk ^^ så nu er det bare at vente

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online