Hvad er bedst Spiritus eller øl i forbindelse med
styrketræning og vægttab?
Jeres mening & forklaring

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WeirdMoos skrev:Hvis du drikker så meget at du er bange for at få alt alt alt for mange kcal. Så skal du vælge spiritus i stedet for almindelig øl, da øl indeholder MANGE flere kcal end spiritus, i forhold til alkohol indholdet.
Men hvis du ikke har et overforbrug af alcohol kan det vel være ligemeget om du drikker spiritus eller øl, det har ikke nogen nævneværdig effekt på din træning.

Wopper skrev:WeirdMoos skrev:Hvis du drikker så meget at du er bange for at få alt alt alt for mange kcal. Så skal du vælge spiritus i stedet for almindelig øl, da øl indeholder MANGE flere kcal end spiritus, i forhold til alkohol indholdet.
Men hvis du ikke har et overforbrug af alcohol kan det vel være ligemeget om du drikker spiritus eller øl, det har ikke nogen nævneværdig effekt på din træning.
Medmindre han vælger LITE.
Hvis det du spørger til er, om alkoholen i øl eller spiritus skader dig mest, så er der ingen forskel. Men det "sundeste" alko-alternativ er vin, da det indeholder en del antioxidanter.
Det mest kaloriefattige er derimod LITE-øl og sprut (vodka, rom osv. - ikke det med sukker i).
Det billigste er nok vodkaen.

don ramozzle skrev:Mit spørgsmål lyder :
Hvad er bedst Spiritus eller øl i forbindelse med
styrketræning og vægttab?
Jeres mening & forklaring

jesperlinde skrev:Rent faktisk indeholder humle jo kvindelige homoner, så fedtet fra øl sætter sig for det meste i patterne og på mavenSnakkede med en ernærings vejleder omkring det da jeg i sin tid kom i behandling med et par patter og en øl vom
Så spiritus er mit bud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster