Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper-2720 skrev:Måske spiser du ALT for hurtigt, og din krop når ikke at registrere den føde du indtager før du har overfodret dig selv.
Har selv dårlige erfaringer med at spise for meget, fordi jeg spiste for hurtigt.

Chroz skrev:Lyder ikke så slemt. :-) Som der allerede er blevet sagt, prøv at spise langsommere, hvis du får det så skidt af det. Men ellers kan jeg virkelig ikke se noget problem. Spis til du er mæt.

JensAnd skrev:Chroz skrev:Lyder ikke så slemt. :-) Som der allerede er blevet sagt, prøv at spise langsommere, hvis du får det så skidt af det. Men ellers kan jeg virkelig ikke se noget problem. Spis til du er mæt.
problemet er bare jeg helst ikke skulle have større fedt% er ved at gå helt den gale vej lige i tiden
For ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig bro.

Chroz skrev:JensAnd skrev:Chroz skrev:Lyder ikke så slemt. :-) Som der allerede er blevet sagt, prøv at spise langsommere, hvis du får det så skidt af det. Men ellers kan jeg virkelig ikke se noget problem. Spis til du er mæt.
problemet er bare jeg helst ikke skulle have større fedt% er ved at gå helt den gale vej lige i tiden
Nå for fanden. Ville et klassisk; "Træn mere, spis mindre", virke?For ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig bro.

JensAnd skrev:
i know..
men for dælen det er svært når man er madglad

thaden skrev:Hvor meget er 2 skåle havregryn? Man kunne jo i teorien bo i et dukkehus, og så er det ikke slemt. Hjemmebagte boller varierer også meget.
Har til tider da også selv kørt 1kilo mad ned, dog i format af grøntsager og kød, but still..
](./images/smilies/wallbash.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster