Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1092
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1090

Følg bodybuilding.dk på

split program - problem?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hey :)
- hvordan kan man splitte et træningsprogram? de øvelser jeg laver træner store muskelgrupper.
en del af rygtræningen, er pulldowns. Så det vil sige, at det er arme og ryg. dvs. at jeg skal køre arme samme dag, men den dag jeg kører ryg bliver jeg også nødt til at køre mave, pga, jeg laver en øvelse der både træner mave og lænd :( og bryst kører jeg samme dag som arm, pga det foregår ved bænkpres. Det er et rimeligt problem, for ved benøvelser kører jeg kun squat, og leg extensions. Det resulterer jo i en meeeget lang træning, og en meeget kort træning? Eller, er der noget jeg har misforstået? :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

det kan siges enkelt. Jeg er ganske enkelt blevet klogere, og har mærket med min egen krop, at split program jo nok er vejen frem :D
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Galleri: Intet galleri

Lithium skrev:og hvad med:

30 Marts 2011
toto_G4M3R skrev:
hejsa
- Heg søger nogle træningsøvelser som jeg kan bruge til de forskellige muskelgrupper. Og min plan er (og den vil jeg IKKE ændre på) at køre full body, mandag - onsdag - fredag.

?

Det var jo dengang, årstiderne skifter altså :wink: :lol:

toto_G4M3R skrev:hey :)
- hvordan kan man splitte et træningsprogram? de øvelser jeg laver træner store muskelgrupper.
en del af rygtræningen, er pulldowns. Så det vil sige, at det er arme og ryg. dvs. at jeg skal køre arme samme dag, men den dag jeg kører ryg bliver jeg også nødt til at køre mave, pga, jeg laver en øvelse der både træner mave og lænd :( og bryst kører jeg samme dag som arm, pga det foregår ved bænkpres. Det er et rimeligt problem, for ved benøvelser kører jeg kun squat, og leg extensions. Det resulterer jo i en meeeget lang træning, og en meeget kort træning? Eller, er der noget jeg har misforstået? :)

Gør os andre den tjeneste lige at søge engang før du spørger. bare for lige at vise du selv har prøvet lidt, så er folk så meget mere villige til at hjælpe.
artikler/styrketraening/split-hit-eller-shit.html

læs denne artikel omkring spilt programmer. og derefter kan du jo søge her på siden, og se hvordan alle andre deler deres programmer op. og læser du lidt rundt i de forskellige tråde du finder, lære du en masse tips og triks samtidig.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster