Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MChristensen skrev:Triceps er sådan set den eneste jeg ikke synes jeg kan placere anderledes, meningen var, at man på denne måde både fik trænet biceps om mandagen plus om onsdagen ved rygtræningen.

kimmerslev1993 skrev:Jeg forstår ikke hvor mave, nakke og rotationsøvelser ikke kan komme ind på de andre dage, da det nærmest er 1-øvelses muskelgrupper.
Ellers kan jeg rigtig godt lide dit split

Smaaguns skrev:MChristensen skrev:Triceps er sådan set den eneste jeg ikke synes jeg kan placere anderledes, meningen var, at man på denne måde både fik trænet biceps om mandagen plus om onsdagen ved rygtræningen.
Hvorfor vil du køre så meget BICEPS? - Dont get it- Men os ligemeget, men jeg havde byttet skulder og biceps

MChristensen skrev:Smaaguns skrev:MChristensen skrev:Triceps er sådan set den eneste jeg ikke synes jeg kan placere anderledes, meningen var, at man på denne måde både fik trænet biceps om mandagen plus om onsdagen ved rygtræningen.
Hvorfor vil du køre så meget BICEPS? - Dont get it- Men os ligemeget, men jeg havde byttet skulder og biceps
Jamen fordi jeg synes det er træls at biceps efter ryg. Og faktisk også triceps efter bryst, fordi de så allerede er ramte.
Hvad synes du så om
Mandag: Bryst, biceps,
Tirsdag: Ben, mave
Onsdag: Ryg, skulder, triceps
Torsdag: Nakke, mave, skulderrotationsøvelser
?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster