Første indlæg fra mig. ;)
Jeg er en fyr på 24 som har trænet mere eller mindre seriøst siden 4. Januar i år, jeg er kørt op på 3-4 gange om ugen nu her af ca. 1 time og 15 min ad gangen.
Jeg er 188-190 høj, vejer omkring 86-88 kg., har lidt flæsk på maven, men kan se at det ligeså stille bliver mindre mens musklerne bliver større.
Men jeg kunne godt tænke mig at få det optimale ud af min træning, så jeg har hørt at protein pulver skulle være super godt.
Jeg har så hørt en masse forskellige meninger og holdninger til hvordan det skal bruges, så jeg har en masse spørgsmål.
- Nogen der har erfaringer med dette produkt, og hvordan "smager" neutral produktet, og er strawberry bare ekstra penge ud af vinduet?: http://www.link slettet.co.uk/product.ph ... 1aK_MDa5fc
- Jeg vil tro jeg kan få 70-80 gram ind i kroppen gennem min kost, og så resten gennem pulver, men skal man drikke protein shakes hver dag i ugen, også de dage man ikke træner?
- Hvor mange gange om dagen skal man drikke de protein shakes?
- Hvornår er det bedst at drikke shaken, ca. 45 min inden træning eller mens man træner? , og hvis man drikker den mens man træner, skal man så også drikke en bagefter?
Puha det var mange spørgsmål, håber i kan svare på nogen af dem.