jeg er 16 år og har et spørgsmål omkring dødløft

Vil dødløft kunne skade min ryg, når jeg er i sådan en ung alder som jeg er i, selv om jeg har den rigtige teknik?
Tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hauerslev skrev:Hej
Vil dødløft kunne skade min ryg, når jeg er i sådan en ung alder som jeg er i, selv om jeg har den rigtige teknik?
Tak på forhånd

StefanM skrev:hauerslev skrev:Hej
Tak på forhånd
Alt kan skade dig, uanset om din teknik er perfekt. Men hvis du ikke har en bygningsfejl og din teknik er god, er det by all means en øvelse, du vil få meget ud af at køre, uden speciel stor risiko ift så mange andre ting.
det var fordi en af mine venner sagde at han ikke ville køre den, da det ville kunne ødelægge brusken i ryggen 
hauerslev skrev:StefanM skrev:hauerslev skrev:Hej
Tak på forhånd
Alt kan skade dig, uanset om din teknik er perfekt. Men hvis du ikke har en bygningsfejl og din teknik er god, er det by all means en øvelse, du vil få meget ud af at køre, uden speciel stor risiko ift så mange andre ting.
OKa det lyder godtdet var fordi en af mine venner sagde at han ikke ville køre den, da det ville kunne ødelægge brusken i ryggen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster