Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kan jeg godt bytte om på Calf raises og dødsløft sådan så squat,dødsløft, Calf raises osv, det fordi det er ret ireterende at skulle løfte stangen op og ned, for hver eneste øvelsel plus der er 4 sæt.
mandag og torsdag efter Weighted abs har jeg lagt dragon flags ind, da jeg synes Weighted abs ikke giver så godt som dragon flags, men det kunne os være fordi jeg bare skulle tage flere kg på Weighted abs, ved det ærligt talt ikke.

TheCzech skrev:kan jeg godt bytte om på Calf raises og dødsløft sådan så squat,dødsløft, Calf raises osv, det fordi det er ret ireterende at skulle løfte stangen op og ned, for hver eneste øvelsel plus der er 4 sæt.
Det kan du sagtens.
super mange tak:) gør en del nemmere jeg troede bare det ville have konsekvensermandag og torsdag efter Weighted abs har jeg lagt dragon flags ind, da jeg synes Weighted abs ikke giver så godt som dragon flags, men det kunne os være fordi jeg bare skulle tage flere kg på Weighted abs, ved det ærligt talt ikke.
Hvis dine Weighted abs er for nemme, skal du under alle omstændigheder smide noget vægt på. Derudover er det også ganske fint at supplere med andre maveøvelser indimellem.

a34 skrev:Hvis din mave er meget stærkere og større end resten af din krop, synes jeg ikke du ligefrem skal supplere med flere øvelser - men tvært imod variere din mavetræning.
Kig i øvelsesarkivet efter nogle mave-øvelser, og tag den derfra

pugè-Drengen skrev:den har altid været stærkest:P mit svage punkt er nok brysttet så måske skulle jeg sætte flere øvelser der, men så er det jo ikk det der program mere.

a34 skrev:pugè-Drengen skrev:den har altid været stærkest:P mit svage punkt er nok brysttet så måske skulle jeg sætte flere øvelser der, men så er det jo ikk det der program mere.
Det er lidt svært at vurdere, især uden at kende dig, eller have set dig i bar overkrop.![]()
Men, så længe det ikke halter drastisk - synes jeg bare du skal køre programmet.

pugè-Drengen skrev:okay:) har ikk nogen packs da min fedt procent ikk er nede:P
det halter ikk:D det går fremaf synes programmet er godt men tror bare jeg skal sætte flere kg på, fordi jeg har det som om her de sidste par gange jeg har haft kræfter tilbage men vil heller ikk sætte for meget på:D men jeg øger vægten med 5 kg pr uge ca:)

a34 skrev:pugè-Drengen skrev:okay:) har ikk nogen packs da min fedt procent ikk er nede:P
det halter ikk:D det går fremaf synes programmet er godt men tror bare jeg skal sætte flere kg på, fordi jeg har det som om her de sidste par gange jeg har haft kræfter tilbage men vil heller ikk sætte for meget på:D men jeg øger vægten med 5 kg pr uge ca:)
Det synes jeg nu også er meget - i hvert fald ikke noget man kan gøre i lang tid.
Løfter du, som progressionen anbefaler?
Dvs; at du lige akkurat kan tage seks reputationer?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster