Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lani skrev:Hej jeg træner fullbody 3 gange om ugen og starter altid med at køre ben.
jeg oplever at når jeg køre både squat og dødløft, så har jeg næsten ingen energi tilbage til at køre resten af øvelserne, så jeg er egentlig gået over til at køre 2x squat og 1x dødløft den ene uge og så omvendt i ugen efter osv...
1. Er det ok, eller kræver et ordentligt fullbody program at man køre begge øvelser alle dage ?
såfremt jeg bør køre begge øvelser hver dag, så har jeg startet med et par opvarmningssæt i squat og så derefter kørt 3 sæt. Derefter et par opvarmningssæt i dødløft efterfulgt af yderligere 3 sæt.
2. kan jeg undlade at køre opvarmningssæt til dødløft og bare køre direkte på med fuld belastning, når jeg lige har kørt squat ?
derudover har jeg kigget lidt på den koststil der kaldes stenalderkost og har tænkt mig at prøve om det er noget der duer for mig, men er kommet til at tænke på hvad man gør i de perioder hvor man gerne vil gaine ??
på forhånd tak og med venlig hilsen
Lani

JOR skrev:Mht til squat og dødløft: prøv dig frem med de udmærkede forslag du selv stiller, til du finder det der virker for dig. Generel opvarmning er ikke nok til en krævende øvelse som DL, der skal du også have specifik opvarmning med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster