Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rookie skrev:Er det ikke bedre at du tager dine steps med 2,5 kg istedet for 5 kg.. Ihvertfald i bænkpres? Må indrømme at jeg syntes det er lidt dumt af dig at ligge og køre med 30 kg når du kan køre 70 kg :S
Så starte på 50 og øg med 2,5 kg pr. gang...

HAV skrev:Så også gerne at du smed Dips ind på dine bryst/skulder/triceps dage og ud med enten Fransk pres eller Triceps pushdowns !! Dips er en must-øvelse i et hvert program!!

Bjørnen skrev:HAV skrev:Så også gerne at du smed Dips ind på dine bryst/skulder/triceps dage og ud med enten Fransk pres eller Triceps pushdowns !! Dips er en must-øvelse i et hvert program!!
Ok så man skal altså dele brystet op i tre; incline, vandret og decline?
Det lyder jo logisk nok, tror jeg bytter den ud med fransk pres.
Ændring:
Mandag/Torsdag: bryst/skulder/triceps
Bænkpres
Incline bænkpres
Decline bænkpres
Cable crossovers
Shoulder press
Side laterals
Rear laterals
Triceps Extensions
Tirsdag/Fredag: ben/ryg/biceps
Squat
Leg curls
Dødløft
Bent rows
Pullups
Shrugs
Dumbbell curls
Preacher barbell curls

HAV skrev:Bjørnen skrev:HAV skrev:Så også gerne at du smed Dips ind på dine bryst/skulder/triceps dage og ud med enten Fransk pres eller Triceps pushdowns !! Dips er en must-øvelse i et hvert program!!
Ok så man skal altså dele brystet op i tre; incline, vandret og decline?
Det lyder jo logisk nok, tror jeg bytter den ud med fransk pres.
Ændring:
Mandag/Torsdag: bryst/skulder/triceps
Bænkpres
Incline bænkpres
Decline bænkpres
Cable crossovers
Shoulder press
Side laterals
Rear laterals
Triceps Extensions
Tirsdag/Fredag: ben/ryg/biceps
Squat
Leg curls
Dødløft
Bent rows
Pullups
Shrugs
Dumbbell curls
Preacher barbell curls
Brystet er en´muskel !!! Ved at træne forskellige øvelser rammer du den fra forskellige vinkler.. Kan stadigvæk ikke se at du har smidt dips ind nogle stedet ?!

Zendium skrev:Ud med de kabel øvelser!

Bjørnen skrev:Zendium skrev:Ud med de kabel øvelser!
Hvilke? Der er da ikke nogen kabeløvelser?

HAV skrev:Bjørnen skrev:Zendium skrev:Ud med de kabel øvelser!
Tror han mener cabel crossovers.
decline bænkpress og dips er ikke det samme. Se vedhæftet link nedenunder. Den øverste er dips den nederste er decline bænkpress.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... stDip.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... Press.html

Bjørnen skrev:HAV skrev:Bjørnen skrev:Zendium skrev:Ud med de kabel øvelser!
Tror han mener cabel crossovers.
decline bænkpress og dips er ikke det samme. Se vedhæftet link nedenunder. Den øverste er dips den nederste er decline bænkpress.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... stDip.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... Press.html
Men hvad vil du så foreslå, at jeg fjerner decline og sætter dips ind i stedet, eller at jeg tilføjer dips?

Bjørnen skrev:Hov, der var du hurtig.![]()
Jo det ser sådan set ret fornuftigt ud.
Hvad med opvarmning?
Jeg har læst artiklen om rotatormanchet træning, men der står at det skal gøres efter træning. Jeg cykler ca 3-4-5 km med en gennemsnitsfart på ca 30 km/t til træningscentret, så benene skulle gerne være varme, men har du nogle gode råd til at varme overkroppen op? uden at man bliver helt flad..

Bjørnen skrev:Ja ok, for man vil jo nødig få skader. Derfor har jeg også sat mig ind i rotator-manchet træning, og nu fundet ud af at det var det jeg har holdt pause for i snart 3 uger. Det var godt jeg holdt en pause da det startede med at gøre ondt, ellers var det nok blevet en hel del værre.

Ankerstjerne skrev:Al respekt, Hav, men jeg ville sgu ikke smide decline ud. Skift eventuelt imellem decline og incline.
Dips skal selvfølgelig under alle omstændigheder med - det bør den være i alle programmer.
Men decline er jo rent faktisk den øvelse, der går bedst i brystet.

Bjørnen skrev:Jeg mangler en del øvre bryst, da jeg ikke har vist at man bør træne øvre bryst, ja det ser ikke så godt ud. Heldigvis er det dog ikke være end at det kan rettes op.
Men jeg kunne godt tænke mig et mere firkantet bryst.

Bjørnen skrev:Ja det var også det jeg havde tænkt mig, der kender jeg også flere af øvelserne i forvejen. Undtagen dem som jeg har læst artikler om.

HAV skrev:Bjørnen skrev:Ja det var også det jeg havde tænkt mig, der kender jeg også flere af øvelserne i forvejen. Undtagen dem som jeg har læst artikler om.
Hvilken af dem er du i tvivl om ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster