-Spørgsmål 1:
Jeg faldt lige over den her video som ramte noget jeg vil kunne bruge:
Passer de ting? Skal jeg virkelig smide min dejlige mælk væk for at tabe det ubrugelige fedt?
Jeg spiser ultra sundt så det næsten er usundt. Så passer det?
-Spørgsmål 2:
Jeg læser utroligt meget herinde, men hver gang jeg læser bliver jeg usikker på om det er rigtig det jeg gør. Jeg har lært af en god ven at man ligeså godt kan gøre det rigtigt første gang. Jeg ved ikke om jeg skal lige kcal underskud eller overskud, de fleste fortæller at jeg slet ikke skal tælle kcal og bare spise sundt. Nogle siger jeg skal cutte nogle siger jeg skal bare bulke, det gør mig forvirret.
-Spørgsmål 3:
Jeg har et full-body program og den eneste ting som jeg har svært ved at gennemføre er skulder. Jeg klare ikke de sidste 12 gange, skal jeg så vente med at smide kg på det går bedre? Det er trodsalt 2 uger siden jeg startede. Men nu kommer den pinlige... Vi snakker om 20kg jeg ikke kan klare
alt andet går godt-Spørgsmål 4:
Nogen som ved hvad ens fedtprocent skal komme ned så alt fedt man ikke skal bruge er væk?
-Til alle jer:
Vil lige sige tak til alle jer venlige mennesker som har hjulpet mig og svaret på mine mere eller mindre mærkelige spørgsmål! Tak!