
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag


SGS skrev:Vi kan ikke sige hvad du skal og ikke skal når vi ikke kender din diagnose eller noget om din skade. Du kan ikke bare sige det er en lang historie. vi må have noget konkret information omkring din skade

110811 skrev:SGS skrev:Vi kan ikke sige hvad du skal og ikke skal når vi ikke kender din diagnose eller noget om din skade. Du kan ikke bare sige det er en lang historie. vi må have noget konkret information omkring din skade
Årh okay. Jeg har haft dobbelt bækkenbrud. Blev gravid nov 2010, og havde svær bækkenløsning under hele graviditeten. Har efter fødsel (1 år siden) kæmpet med smerter og har jævnligt gået til fys. Har div øvelser jeg laver. Jeg har ikke smerter til hverdag, har ikke smerter ved dødløft eller andet træning, kun løb og squat. Jeg tænker at belastningen er anderledes i smith stativet, da jeg ikke får ondt her. Min fys siger at jeg "bare" skal lytte, og ikke må lave øvelser der gør ondt, eller jeg kan mærke belaster. Er det bedre at droppe squat helt, end at lave det i smith stativet - eller er smith stativet ok når jeg ikke kan frit?

SGS skrev:110811 skrev:SGS skrev:Vi kan ikke sige hvad du skal og ikke skal når vi ikke kender din diagnose eller noget om din skade. Du kan ikke bare sige det er en lang historie. vi må have noget konkret information omkring din skade
Årh okay. Jeg har haft dobbelt bækkenbrud. Blev gravid nov 2010, og havde svær bækkenløsning under hele graviditeten. Har efter fødsel (1 år siden) kæmpet med smerter og har jævnligt gået til fys. Har div øvelser jeg laver. Jeg har ikke smerter til hverdag, har ikke smerter ved dødløft eller andet træning, kun løb og squat. Jeg tænker at belastningen er anderledes i smith stativet, da jeg ikke får ondt her. Min fys siger at jeg "bare" skal lytte, og ikke må lave øvelser der gør ondt, eller jeg kan mærke belaster. Er det bedre at droppe squat helt, end at lave det i smith stativet - eller er smith stativet ok når jeg ikke kan frit?
det der er dårligt ved smith squat er at man ikke får den rigtige bane med stangen. mit bedste bud er at lave lunges, splitsquats og dødløft samt suppler med noget benpres.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster