Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 854
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 852

Følg bodybuilding.dk på

Stærk smerte i bryst ved bench-dips

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej, i dag da jeg var nede og styrketræne, lavede jeg bench-dips, som jeg er begyndt at lave for nylig, da mit fitnesscenter 'forbedrer faciliteterne' - hvilket altså blandt andet vil sige at de fjerner 'min' assisted dips/chin-ups-ting. Men i første sæt trykkede det ret mærkeligt på en af knoglerne, ved ikke hvilken del af brystbenene det var, men føltes lidt som om at ribbene trykkede sammen, muligvis på sternum (brystbenet). I andet sæt gjorde det lige pludselig rigtig ondt, og føltes meget mærkeligt, som om at ribbenene trykkede sig sammen, jeg kan ikke huske om der også var et lille smæld - men jeg stoppede med det samme, og havde det som når man er ved at besvime (følte ikke jeg kunne få nok luft, som om at luften var blevet trykket ud, og osteklokke-fornemmelse). Det gik dog over efter en 5-10 minutter, men er stadig ret øm i brystkassen midt på, specielt når jeg trykker på eller ved nogen former for bevægelse.
Nogen som har en idé om hvad det er? Google er ikke min ven, selvom jeg kan læse mange beretninger om folk som har fået ondt af at dippe.

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Vesterbro

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Øv ingen der har et bud?
Hvis det kan hjælpe på 'Opklaringen' så er jeg hævet nu, cirka nogenlunde midt imellem solar plexus-højde og kravebens-højde.

Menneske skrev:Øv ingen der har et bud?
Hvis det kan hjælpe på 'Opklaringen' så er jeg hævet nu, cirka nogenlunde midt imellem solar plexus-højde og kravebens-højde.

Gør det stadig ondt? Jeg havde en kammerat som kørte weighted dips første gang, og fik en fiber i brystet af det. Det kunne være noget lignende det.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det er jo ikke sådan en stærk smerte længere, men jeg kan mærke det når jeg slapper helt af også, og så bliver det værre bare jeg fx laver mega lette ting som at tage tøj på eller tørre et bord af....
Argh er bare helt nedern over hvis jeg skal holde træningspause!

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster