Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1301
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

Stærke ben

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg blev for 1 ½ år siden opereret i mit højre knæ for et overevet korsbånd, og et overrevet ydre ledbånd (venstre side af højre knæ), hvilket gør at mit knæ er meget ustabilt ved fremadrettet belastning og belastning mod venstre i højre knæ. Jeg efterhånden svært ved at øge mine nuværende 110-120 kg i squat og 125-130 kg i dødløft uden at mit knæ brokker sig gevaldigt.. Da jeg ligger på omkring 165-170 kg i bænkpres begynder der at være en lidt kedelig asymetri..

vil derfor gerne høre om der er nogle der har forslg til øvelser der kan øge styrken i ben, men stadigvæk er lidt skånsomme for knæene. :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

oooo jeg venter spaendt :) har vaeret under kniven med begge knae et par gange nu.. og er dog lige starte med at traene her for 6 maaneder siden saa min form passer saadan set fint i nu.. men kan ik koere mere end 70kg ca. i squat uden jeg er ved at gaa til af smerter.. saa hvis der er nogen maade(r) saa haabe jeg da der er nogen som kan hjaelpe :)
Hvis jeg ik kan bolle, spise eller tabe penge på det.. hvorfor så bruge tid på det!!!!
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

hvis jeg var jer ville jeg følge de genoptræningsprogrammer fysioteraupeuter normalt bruger på klienter efter en rekonstruktion af korsbånd, ledbånd etc.

I første omgang handler det om at få styrket jeres muskler omkring knæet, hvorefter i måske med tiden kan komme til at squatte igen... det lyder i hvert fald som om at i skal være meget påpasselige med for tung belastning indtil videre, eftersom i begge to har store smerter i knæene når i squatter
Brugeravatar

Reputation point: 245

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg gik til genoptræning i et år hos fysioterapeuterne, primært genoptræning med vippebræt, bold og cykel.. og er i følge terapeuterne nået dertil hvor jeg ikke længere har gavn af den genoptræning, det bliver ikke bedre end det er nu..

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster