Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1471
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1470

Følg bodybuilding.dk på

Stalking i træningscentret

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hehe sad lige og læste på et engelsksproget bodybuilding-forum, da jeg fald over følgende indlæg:

Do you ever stalk people?

I was in the gym today, picking weights up and putting them down. It was almost empty so I was getting in a good exercise. After a while this guy comes in and he sits down on whatever machine he was going to use. I look over his way and he looks over mine, so we have this little awkward (no homo) eye contact moment because we're too far apart to say hi, hello or whatever.

Anyway, he finishes his sets and moves across the gym to his next machine. One set later I finish my sets and move the same way, sitting right next to him (because it was the only place I could sit to do my next exercise). This happens a couple more times, untill I follow him to another machine. He only did one set and left, lol.

Now I wasn't following him or anything, I was just doing my exercises in the order I always do them. But to me it felt like I was stalking him, and to him probably the same, lol. He must've thought I wanted his penis or something...

Anyway, those situations don't only happen in the gym. Everybody's probably experienced feeling like they're stalking somebody when they're 'following' somebody in the car. They're just going the same way you're going, even on the small obscure roads.

Or, when you're shopping and you're just walking along the street while somebody leaves a store and walks just a couple feet ahead of you. At the very same pace as you...

I really don't care too much about what other people think so usually I just do whatever I'd do if those people weren't there. But when walking just behind somebdoy I tend to slow down or walk a bit faster and pass them.

What does the misc do? Or am I the only person who notices this?

Cliffs:
-coincidentally following a guy around in gym while just doing my exercises in normal order
-felt like I was stalking him
-Guy left after doing one set on his last(?) exercise
-remembered other instances of stalking people
-wondered if the misc ever stalks people

Syntes sku det er skide grinern læsning, og ville lige dele det med jer. Fandme nogle sjove tanker ham fyren gør sig, istedet for bare at fokusere på at løfte vægte :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det har vi alle vel oplevet før eller siden. Men det minder mig om en gang, hvor en fyr lavede nøjagtig det samme som jeg gjorde. Samme sæt, reps, vægt, øvelse - det var sku lidt sjovt.. Da jeg så valgte at lave intervaller på crosstraineren, stod han af :mrgreen:
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Føler altid pigerne i centeret stalker mig :hihi:

/ Evig optimist.
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens

Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00

Monin skrev:Føler altid pigerne i centeret stalker mig :hihi:

/ Evig optimist.

Jeg stalker pigerne.

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00

SpliFF skrev:
Monin skrev:Føler altid pigerne i centeret stalker mig :hihi:

/ Evig optimist.

Jeg stalker pigerne.

Godt at høre jeg ikke er den eneste! :wink:

- Det største "problem" er hvis tøsebørnene kommer i en lidt for lille top og nogle lidt for små hotpants... Så tager mine træningspas bare altid længere?! :hihi:

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

haha, hvor grineren..

Jeg oplever af og til den med at komme til at "stalke" andre i trafikken. :) Forleden dag da jeg sku ud og løbe min aften cardio i skoven kom jeg til at ligge bag en anden bil lige fra jeg tager hjemmefra. Følger den så ca. 3 km. og 7-8 sving igennem det halve af byen, hvor efter jeg så finder ud af at han til sidst ska ud af den samme lille skovvej og åbenbart også er på vej ud i den samme skov som mig. Da vejen til sidst drejer til venstre og han ser jeg også drejer med ham(ind i skoven + det er begyndt at blive mørkt) kan jeg se han kigger meget bekymret i sit bakspejl hvor efter han sænke farten og nu kun triller, jeg overhaler så og kører videre ind i skoven til parkeringspladsen. :hihi: Nåede aldrig at se om han kom der ud også, da jeg gik i gang med min løbetur med det samme.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 1.00

FreakOfNature skrev:haha, hvor grineren..

Jeg oplever af og til den med at komme til at "stalke" andre i trafikken. :) Forleden dag da jeg sku ud og løbe min aften cardio i skoven kom jeg til at ligge bag en anden bil lige fra jeg tager hjemmefra. Følger den så ca. 3 km. og 7-8 sving igennem det halve af byen, hvor efter jeg så finder ud af at han til sidst ska ud af den samme lille skovvej og åbenbart også er på vej ud i den samme skov som mig. Da vejen til sidst drejer til venstre og han ser jeg også drejer med ham(ind i skoven + det er begyndt at blive mørkt) kan jeg se han kigger meget bekymret i sit bakspejl hvor efter han sænke farten og nu kun triller, jeg overhaler så og kører videre ind i skoven til parkeringspladsen. :hihi: Nåede aldrig at se om han kom der ud også, da jeg gik i gang med min løbetur med det samme.

Hehe grineren du fulgte ham "helt til dørs". Jeg har også oplevet det ved flere lejligheder. Nogle gange har jeg lige lavet ét sving ekstra, selvom det koster 1 min., bare lige for at stalke en bil lidt længere. Det kan være god morskab at se folk blive mere og mere bekymret.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

har selv været ude for det samme i centret.. en gut, som var en del større end mig, lavede præcis samme øvelser som mig.. det sjove var jeg startede med en øvelser, og vupti så lavede han den.. og når jeg startede en ny, ja så lavede han nøjagtig den samme.. indtil jeg hentede vand, og brød rytmen..
så var det min tur til at "efterligne ham"..

tror blot det var fordi vi kørte samme program.. men det føltes meget mærkeligt som om han tænkte at jeg tænkte "du efterlignede mig, så nu efterligner jeg dig".. mærkelig sætning jeg fik skrevet mig der.. men håber i forstår :P
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Tilbage til Off topic