Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Jeg synes du skulle sætte dig mere ind i træning generelt før du starter, her er lidt hjælp: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?

s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Du må finde et billede af en sådan krop. Hvis du har muskler + taber dit fedt = du ser markeret ud.

Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?

Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Du må finde et billede af en sådan krop. Hvis du har muskler + taber dit fedt = du ser markeret ud.
Jeg løfter omkring et par tusinde kilo. Så muskler er der, det bare mere fedtet på maven og lår :-)

Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Jeg løfter omkring et par tusinde kilo. Så muskler er der, det bare mere fedtet på maven og lår :-)

CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Uden at vide, hvad du betrager som en "Normal" og "pumpet" krop, så groft sagt ja. Den store forskel ligger vel i, hvordan du spiser

CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Du løfter et par tusinde kilo O.o?

Loyalitet91 skrev:CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Er mejerist, så der har vi paller med 700 kilos sække. Og til et par blanderinger er der 5 paller :-)

s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Er mejerist, så der har vi paller med 700 kilos sække. Og til et par blanderinger er der 5 paller :-)
Nu begynder jeg at blive i tvivl om hvad du mener, når du siger du løfter et par tusinde kilo?

Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Nu begynder jeg at blive i tvivl om hvad du mener, når du siger du løfter et par tusinde kilo?
Løfter dem fra den ene ende til den anden ende :-)

s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:CaliWali skrev:Loyalitet91 skrev:s0enice skrev:Loyalitet91 skrev:Hej :-) Tak for rådende alle. Hvis man evt bare gerne vil ha en normal krop, ikke pumpet. Men bare en lille smule markeret.
er det samme dur så?
Løfter dem fra den ene ende til den anden ende :-)
Du løfter simpelthen en sæk på 700kg og bærer den?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster