Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Kom med et forslag så kigger vi på det.

Blitz skrev:TheCzech skrev:Kom med et forslag så kigger vi på det.
Jeg har PM'ede lidt med ham, så jeg har sagt at han skulle oprettet et topic og så skulle jeg nok hjælpe ham

Nikolai skrev: Men problemet med det program er bare at det tager for langtid
Nikolai skrev: så giver de første øvelser jo ikke ligeså meget?

Blitz skrev:Hej Nikolai!
Til nybegyndere laver jeg altid et fullbody:
Squat 3x8
Bent over Row 3x8
Dødløft 3x8
Bænkpres 3x8
Military 3x8
Dips/Bænk Dips 3x8
Chinup/Front Pulldown 3x8
Weighted Incline Crunch 4x12 <- Har smidt et ekstra sæt ind her, da du gerne vil fokuser på mave.
"Lægge" 3x12
"Nakke" 3x8

inzaneXs skrev:Nikolai skrev: Men problemet med det program er bare at det tager for langtid
Hvor lang tid vil du max træne da?Nikolai skrev: så giver de første øvelser jo ikke ligeså meget?
Hvilke nogle mener du?

Nikolai skrev:Men så skal jeg vel bare drikke min shake i centeret?

Nikolai skrev:Men så skal jeg vel bare drikke min shake i centeret?

Hr Larsen skrev:Nikolai skrev:Men så skal jeg vel bare drikke min shake i centeret?
Ja, gerne lige efter endt træning.

TheCzech skrev:Hr Larsen skrev:Nikolai skrev:Men så skal jeg vel bare drikke min shake i centeret?
Men hellere lige inden træning.

These results indicate that the response of net muscle protein synthesis to consumption of an EAC solution immediately before resistance exercise is greater than that when the solution is consumed after exercise

TheCzech skrev:Hr Larsen skrev:Nikolai skrev:Men så skal jeg vel bare drikke min shake i centeret?
Men hellere lige inden træning.

TheCzech skrev:Jokeren16:
Se svar ovenfor.

TheCzech skrev:Vi har faktisk lige haft vendt det i en anden debat :
De fleste undersøgelser viser faktisk at det er bedre at indtage shaken før træning.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... s=11440894These results indicate that the response of net muscle protein synthesis to consumption of an EAC solution immediately before resistance exercise is greater than that when the solution is consumed after exercise
Det skulle faktisk være endnu bedre, at indtage sin shake af 3 omgange. 1/3 før træning. 1/3 under træning og 1/3 efter træning, men har ikke lige kunnet finde denne undersøgelse frem endnu.
Dette gælder dog primært for folk, der ikke har indtaget noget i timerne op til træning. For folk der har spist kort inden, er effekten ikke ret stor.

Jokeren16 skrev:hej..
super frisk ide med logbog
hvorfor er det du ikke bare vælger et af de fulbody'programmer der er herinde? de er jo lavet af profferne herinde

Nikolai skrev:Tak for hjælpen alle mennesker..
Er der ellers noget andet i vil tilføje før jeg prøver mig an? En speciel kost jeg skal gå efter hvis det virkelig skal gå?

Blitz skrev:Nikolai skrev:Tak for hjælpen alle mennesker..
Er der ellers noget andet i vil tilføje før jeg prøver mig an? En speciel kost jeg skal gå efter hvis det virkelig skal gå?
En speciel kost af en fuld kostplan, er det de færreste der følge året rundt - Du skal bare huske som udganspunkt 2xprotein(g) pr. kropsvægt og at du jævnlig tager på.
0,5 kg i ugen eller 2 kg i måneden er fint.
Man går først på diæt når tiden kommer, hvor man skal cutte.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster